Monday, October 6, 2008

Tica n Alesha

My Lovely Princess

Batrisyia Mutalib Binti Norhisham...rindu banget kat anak dara sorang nih...sejak saya pindah ke Perlis, susah sangat nak dapat jumpa...Cuma time raya je lah...tapi memandangkan saya berhari raya di Terengganu, maka raya keempat baru lah berkesempatan jumpa...dah makin besar dah tisya....tapi manjanya tetap sama..tak berubah...
Punyalah excited dapat jumpa adik alesha....siap mintak buat sesi photoshoot dia ngan alesha lagi..
persis model lagaknya...

Alesha : ummi help...lesha lemas nih kakak peluk...
Tisya : " saya gerrramm saja"

Memang alesha sangat pasrah dibuli dan di uli oleh kakaknya....hehheheheh...
saya tgk jer...tapi happy ahh tgk gelagat si kecil dua org nih...

Walaupun cara tisya nih a bit kasar..tapi kalau dilihat dari sudut yang lain..
memang nampak sangat loving n caring...
memang lagak seorang kakak....

Last sekali tisya mintak dari saya nak tido ngan adik...
ummi...jom masuk bilik..kakak nak sleep ngan adik....
akhirnya puaslah hati tisya dapat gomol baby alesha...


1 memo menunggu dibaca:

*SiRibenMerah said...

anak gemok ayanggggggggggg~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin