Saturday, October 25, 2008

OMG

Saya sangat excited untuk bercuti..
kemas baju..kemas barang...
siapkan bakul anak...
sungguh seronok dan teruja...
.
.
Saya bangun pagi..
siapkan alesha...
dan siapkan saya..
masukkan semua barang2 dalam kereta...
.
.
Bersalam dengan abah..dengan bonda..
dan kami pun menuju ke destinasi pertama - Kajang dengan cerianya...
.
.
Sampai di Bukit Merah..mr papa ajak berhenti..
then decide..
takyahlah...teruskan jer...
alesha sentiasa setia di pembaringan..
alhamdulillah...mudah sungguh perjalanan...
.
.
Selepas 3 jam perjalanan...
saya terasa ingin bergambar...
mencari2 handbag untuk mengambil kamera...
OH MY GOSH....
Saya tertinggal handbag beserta wallet di ALOR SETAR..
dan kami kini berada di TOL JELAPANG...
sudah hampir 3 jam perjalanan saya teringat..
.
.
Sekarang saya ibarat pendatang..
tiada IC tiada lesen memandu...
tiada wang...sesen pun...kad bank semuanya tiada...
owhhh...terbantut percutian saya...
untuk berpatah balik tidak sekali...
huhuhuhu...
mujurlah teknologi di hujung jari..
www.maybank2u.com.my...
dengan sekali click...wang saya dipindahkan ke akaun mr papa..
selamat untuk berbelanja..
tapi saya tetap bercuti TANPA PENGENALAN DIRI...
harap2 semuanya selamat...
.
.
ADIOS AMIGOS

2 memo menunggu dibaca:

*SiRibenMerah said...

owhh...
ape neh.. x bawak IC sume..
haishhhhhh~ =P

AISHAH roslan said...

pakcik misai!
ni ade org x bwk IC!!! HAHA.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin