Tuesday, October 7, 2008

Raya bersama Kengkawan



Indahnya hari raya saya..kali ini raya keempat saya khaskan untuk bersama rakan2...memang dah plan ngan mr papa nak buat makan2 sikit untuk kengkawan yang ada di Kedah..memandangkan kami beraya di Terengganu kan...so pagi2 raya keempat tu saya dah bangun..tolong bonda masak lauk2 tengah hari (adik bonda dari Johor datang lunch di rumah)..lepas siap tu saya memulakan aktiviti saya pulak..memasak mee rebus untuk hidangan tetamu2 saya...tak ramai pun yang dijemput..tapi alhamdulillah semua datang...

Saya terlalu sibuk sebenarnya...takde kesempatan nak bergambar...nih je yang saya sempat bergambar...actually malas nak bergambar sebab saya tersangat lah comot..ye lah sibuk di dapur...Dalam gambar di atas...saya, che emm, eza (tengah preggy 6 mths) n fareeza (dukung alesha)..sumer nih kengkawan saya masa sekolah menengah..except fareeza yang saya kenal since sekolah rendah lagi...sumer dah kawin kecuali fareeza yang terlalu sibuk dengan business travel agencynya...(syok jadi dia..jalan serata donia)..actually ramai lagi yang datang...azmin ngan hubby, najwa n family...kawan2 mr papa lagi..tapi sumernya tak bergambar..masing2 sibuk berborak...
(tapi ada gak yang tak dapat datang sebab beraya di umah sedara mara masing2)...

Keesokannya plak (Sunday)...saya khaskan untuk ziarah keluarga arwah mama saya..
tapi belum sempat habis semuanya...sebab sesi ziarah kami bermula agak lewat...
selepas abang saya gerak balik ke shah alam...
so hanya dua rumah je yang sempat kami kunjungi...
Masa tgh beraya saya terima dua sms dari kawan2 saya yang tak dapat beraya bersama semalam..bertanyakan boleh atau tak beraya di rumah saya hari ni..
saya onn aje...memang dah stand by mee untuk di goreng pun...
Tapi memandangkan ada halangan sedikit..hanya sorang je yg sampai..
Rozita n family....dulu atlit sprinter sekolah saya...
sekarang duk sibuk nak hantar anak dia Damia Irsaleena training ngan mr papa...
nak cover balik cita2 ibunya yang tak kesampaian...hehehhehe...

Lepas beraya bersama Ita..saya sekeluarga bergerak pulang ke Kuala Perlis...
maka bermulalah rutin bekerja ...

huuhuhuu huhuhuu
**Opis still sunyi sepi..masih ramai yang bercuti**

3 memo menunggu dibaca:

Naddiea said...

sone,sangat jeles okay.huuhu....

Diamilikku said...

alalalalala...
jgn ahh menjeles...
nanti aku pi kl 24-29hb okt..
kita gathering lagi ehkk

*SiRibenMerah said...

erkkk, together la yek p celeb besday I nnt kat sana.. hahahahaha...

*ada meeting senat time tuh~ lalalalalalalala =P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin