Monday, October 20, 2008

Open House

Alhamdulillah, akhirnya saya dan mr papa dapat juga buat sedikit kenduri kesyukuran
di kediaman baru kami di Kuala Perlis..
Tak tau nak kategorikan kenduri apa - it can b open house, house warming or may be farewell..
Apa-apa pun niat asal kami untuk berkongsi sedikit lebihan2 duit yang ada dengan kawan-kawan dimakbulkan Allah SWT.
Hasrat kami juga jamuan itu menjadi titik permulaan untuk mengeratkan lagi
hubungan kami suami isteri dengan staf2 di UniMAP..
Walaupun jumlah yang dijemput agak besar...kami memilih untuk menyediakan sendiri
segala juadah...lebih puas hati rasanya dapat menjamu rakan2 dengan air tangan sendiri..
Tapi saya sedikit kecewa..ada jemputan yang mengambil sepi jemputan..
entahlah..mungkin berasakan diri lebih DIVA...
tak layak berkawan dengan staf baru seperti kami berdua..
Lantaklah...saya pun tak nak amik port..
ketidakhadiran golongan yang perasan DIVA nih tidak sedikit pun mencacatkan majlis saya...
Lebih meriah rasanya...
Thanx to member2 press di Perlis yang hadir...(Ternyata kawan2 press yang terbaik..tidak ada double standard dalam persahabatan...sungguh saya sayang kawan2 press saya)
kawan2 n teman2 di sekitaran ofis saya to b exact aida n wan...(yang berotak gila2 seperti saya)
Plus ju n mimi...
Bos saya..En Zuber..Is dan Ezral..
Tapi saya tak sempat nak snap pix .. bz sesangat selepas penat memasak...
cuma sempat gambar2 sesi mengemas sahaja...


Menu pilihan kami untuk hidangan, mee udang, nasi himpit kuah lontong, ketupat rendang, puding2 plus laksa (jiran sebelah tumpang kenduri sama)...
Alhamdulillah semuanya habis.... yang tinggal cuma sedikit nasi himpit n kuah lontong untuk kami bersarapan keesokannya...

2 memo menunggu dibaca:

MariaFaizal said...

You're such an excellent cook! And, I'm really clumsy (I mean REALLY) in the kitchen!You should have ur own restaurant my dear...

Diamilikku said...

kak maria....
tq...tq...tq..tq...
hurmmmm..will thinkin' bout it (i mean seriously thinking).. :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin