Thursday, October 16, 2008

Tukar Kerja

Rasa-rasa mcm nak tukar kerja...

hurmmmm nak keje apa plak ehkkk...

  • PR jugak kerr.
  • Jadi reporter balik....
  • Housewife...
  • Bukak business...


Hurmmmm..buat bisnes nasi ayam best jugak..
Mr Papa ngan Achik duk racun suruh saya bukak restoran nih...
.
.
Well..terima kasih la kepada yang menghantar sms ucap tahniah...
mesti sumer sebab baca entry saya MC tu kan...
Terima kasih banyak2 atas ucapan tahniah..
Saya terima sebagai satu doa...
Tapi sebenarnya saya MC bukan sebab pregnant..
Tapi saya stress...migrain..tension...penat..letih..
tu jer...
banyak sebab..
  1. Sebab masak2 untuk open house achik...walaupun nasi ayam agak lembik..overall rasanya lazat kan acik...
  2. saya dah tak suka keje kat sini...PR di gov office bukak karier impian saya..
  3. Tgh duk pk nak cari keje lain....
So bila banyak berfikir memang lah saya akan lembik...
So kengkawan sumer..doakan lah saya dapat keje lain secepat mungkin..
Saya nak segera blah dari "syurga" ini....
-Amiiin-

9 memo menunggu dibaca:

Naddiea said...

sone,sabaq banyak2 kay..jangan sampai sakit taw.take care

Zawani said...

owhs .. ingatkan pregnant .. false alarm/hope rupernye :)

bukak business la ;) ngehehehehhe

Diamilikku said...

nadd..
thanx...

wanny...memang bukan false alarm pun..dah tak tak preggy..saja nak buat gempaq..heheheh

marinahunny said...

adeehh..kita punya background samalas..hehehehe..cantek kan background nih..hihihi

Diamilikku said...

maria..
kite dah tukar..
heheheheh

MariaFaizal said...

Bukak Business!!!

Syazwan Yazid said...

kalo akak bukak kedai makan, bleyla jeng keje part time...huhu!

Diamilikku said...

Kak Maria - Doa2kanlah ehhh

Jeng - Habis aaahhh ais batu akak kalau jeng tiap2 hari jeng dtg

*SiRibenMerah said...

bukak business la..
ayang muleh join skali..
ouhhhhh.. bestnya.. hahahaha =P

*igtkan alesha nk jd kakak..
huhuhu..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin