Monday, January 12, 2009

Birthday Yang Mewah

Wow!..semalam saya paksa mr papa beli Kosmo Ahad..
sebabnya last week saya ada terbaca..kosmo ahad akan siarkan gambar2 xclusive
birthday celebration CT nurhaliza..
tapi nan ado....takpelah..tapi hari nih kat opis saya terkezuuuuuut..
tgk cover story yang dah dicover dengan iklan...
dahsyat giler....harga jam sampaikan RM250,000..
last year dapat kete mewah...this year dapat jam...
tapi kan..personally saya rasa..sepanjang tahun bukan satu nih jer hadiah yang ct dapat..
for sure mencecah RM1m (Saya agak2 je lah)..
hadiah yang dihebohkan cuma time birthday n anniversary...
tapi for sure sepanjang tahun banyak lagi hadiah2 yang dibeli kan...
Tak kisahlah kan..org berkemampuan...
hurmmm..tahun ni saya bakal menginjak ke angka yg sama dengan ct...
agak2 mr papa nak bg hadiah apa ehkkkk...
hahahhaha..
"cukuplah kasih sayang yang diberikan..hadiah yang paling bermakna"


**FREE FOR PALESTINE**

9 memo menunggu dibaca:

Baby Lyana said...

Peminat Siti?

Dj Epoi said...

Salam Diamilikku...

Gua rasa bagi orang cam kita nih....yang bukan kaya macam diaorang.....tak dapat apa pon tak apa........asalkan Memahami dan Menyintai dengan sepenuh hati.....

Gua rasa skank ni trend bila bagi aper2 jer...mesti dan harus ditunjuk2 zaman skank nih.....KEKADANG nampak cam riak jer......!!!!!

Tapi biar pi kat depa lahkan!!!
Depa ada duit.......Haahahahahh..
Jangan kacau kita sudahlah....
Gua doakan Lu orang Bahagia...

Bila lah Gua boleh g terjah Mizan?
Teringin Gua nk karaoke together2 lagu GANU KITER ...?
Amacam Election Terenganau ? hehehehhehehe

Diamilikku said...

bro DJ : bab election jgn tanya yeee..mizan tak tau n tak amik tau...dia tak mendaftar pun sebagai pengundi..hahahahhaha..nak terjah dia?? silalah ke stadium darulaman atau KSAH..lokasi rasmi dia setiap petang...kalau balik kedah roger2 ahh kitorang..bleh jumpa2 hitea ke apa ker...

Kak Shaf : Yup...dulu kini dan selamanya..hahahahahahah..dari umur 16 thn tuh...

MariaFaizal said...

Sue M :
Honestly memang lah hak mereka yg berkemampuan utk menghadiahkan apa shj utk org tersayang. Tapi pada pendapat akak, perkara sedemikian tak sepatutnya diwar-warkan oleh mereka kerana masanya kurang sesuai - dimana saudara2 kita masih menderita krn perang/recession yg bakal melanda by 1st Quater 2009 dan pelbagai sbb keselamatan lain (eg:CT mungkin akan ada potential being robbed & so on..).

As for me, yg penting akak rasa secure dgn kasih sayang suami & anak2.Tak sure kalau akak 'dapat' orang kaya yg pernah tinggalkan isteri terdahulu utk bersama akak akan jadi suami yg boleh membawa 'ketenangan' pada akak.

Diamilikku said...

Sis Maria : Agree 100%...actually nak mention the same thing..tapi rasa mcm keterlaluan...so that's y su blog yg simple2 jer...sebenarnya kak..su bukan nak membela ct di sini..tapi just wanna share with you..mungkin ct tak pernah terfikir nak menunjuk2 kemewahan dan hadiah yang diberikan suami..dan mungkin jugak tak terlintas nak war2kan di media..tapi sebagai bekas wartawan..su tau..apa yang disiarkan tu bukan secara kebetulan..tapi memang reporter2 itu dikerah menunggu di bukit bintang ala2 spy untuk dptkan story xclusive..sebabnya diorang tahu citarasa ct n dato k mewah...tak mungkin pegi kedai2 jam kat mid valley atau jusco...maka terhasillah story sedemikian...can't you see how the reporter manipulate the story??? nampak ketakburan itu pada ct..padahal diorang yang pegi ke tempat itu untuk dapatkan story...n dato k pun just bgtau harga jam 3k ..but the reporter again manipulate the price..

MariaFaizal said...

Oh I C...ini case kena manipulate dgn paparazzi lah nih ...:)

At least adik ada experience tu directly dlm dunia kewartawanan.Tx for the info.Cheers...

Naddiea said...

emmm sone,so rega sebenag jam tu baper sebenornyer??? 3K ke atau 250K??

Anonymous said...

dapat hadiah jam RM250,000.... tapi pagi tadi aku dengar radio CT derma utk tabung Palestine cuma RM2000 jer??? Betul ke?

Ann said...

dari beli jam ratus ribu, dia bagi kat aku duit tu beli rumah pon tak pe, huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin