Thursday, March 19, 2009

Anak Manja Papa


Father

A father is fast to approach
A father is awsome
A father is also a teacher
A farther always helps
A father is enthusiastics
A father is Responsible

~ Father, by Adean Ladia...


Saya suka tgk alesha dengan mr papa...saya dapat merasakan kemesraan dan kasih sayang yang begitu mendalam antara keduanya...sesungguhnya saya bersyukur dikurniakan seorang suami yang baik dan bertanggungjawab...seorang suami yang mempunyai naluri kasih sayang yang begitu mendalam terhadap keluarga terutama puteri kesayangannya...Dan saya merasakan..alesha akan membesar dan menjadi sahabat karib papanya...saya tak kisah..dan saya tidak rasa sedikit pun cemburu..kerna darah yang mengalir dalam tubuh alesha adalah warisan papanya...
Saya paling suka gambar terakhir...alesha dan mr papa saling merenung mata...

11 memo menunggu dibaca:

Mimi Sharif said...
This comment has been removed by the author.
Mimi Sharif said...

Sone,
Alesya tu mmg CUT n PASTE mcm Sone jer..
Comey sungguh...
Dgn montel dia, dgn bulat2 dia...
Gambaq atas (yg last sekali) ala-ala mcm Alesya nak semayang jer...

Diamilikku said...

Mimi : aikkk...mcm mana leh tersesat ke sini...tetiba je muncul bagi komen...hehehhehe...ramai kata mcm tu..photostat la...cut and paste la...mcm2....oowhhh..baru mula berblog ya...bagus2...all the best..jgn sampai bersawang tau!

RaFFLeSiA MeRaH said...

pandainya papa alesha layan si tomei tu yer.....mesti manje kan....

Dj Epoi said...

Gua doakan Agar Kasih Sayang ini...Tiada Noktah akhirnya.....

MariaFaizal said...

Sue,
I'm missing baby Alesha...
Help!
Abang says "It's about time"
We're gonna be off for our 3rd honeymoon soon, doa kan yea dik (nak baby girl.Amin...)

P/S: And, the last pic is officially the sweetest pic between Mizan & Alesha gegerd!

Diamilikku said...

Rafflesia : yup..dia sangat manja dengan papanya...pagi2 berkepit je celah keti** papa...pastu boleh sengih2 pandang kita...jeles ai kengkadang...

DJ : Amiiinnn....saya juga doakan yang sama untuk keluarga rakan2 saya yang lain dan bro sekeluarga...

Kak Maria : jgn la rindu2 gitu...nanti alesha gi visits aunty maria lagi ehhh...sekarang aunty plan the best for the honeymoon..
sue sentiasa doakan akak...cuma satu je jangan terlalu mengharap..takut tak dapat nanti akak frust...all the best sis

SYAbAR said...

Suka tengok Alesha mencebik mulut, sebijik macam dibuat papanya. Bila senyum sebijik umieya. Fair... ada umie ada papa.

Diamilikku said...

wahhh..akak sangat teliti....
hehehhehehe..nanti nak kena tgk balik...

*SiRibenMerah said...

ayang winduuuuuuuuuuuuuuuuuu kat alesha woooo~

Aleeya said...

anak pompuan mmg gitu, dan papa2 skang mmg gitu, dorg sgt2 sygkan anak kan...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin