Tuesday, March 3, 2009

I'm Crying.....

Perasaan seorang ibu..
ingin melihat yang terbaik untuk anaknya...
perasaan seorang ibu...
ingin anaknya membesar menjadi anak yang soleh/solehah...
perasaan seorang ibu...
sanggup korbankan apa sahaja untuk kebahagiaan anak..
Perasaan seorang ibu..
Hanya tangisan gembira menggambarkan betapa bahagianya perasaan menjadi seorang ibu..
Saya menghabiskan seharian di rumah bersama alesha..
saya cuba meluangkan sebanyak mungkin masa saya untuk si kecil ini..
kami melayan DVD..TV...bermain...semuanya bersama..
Sedang kami bermain..saya terperasan sesuatu yang "baru".
Si Kecil saya yang bakal menginjak usia 11 bulan 3 hari lagi sudah maju setapak..
dari hanya berdiri dan meniti di objek2 keras / berat..
Alesha kini sudah mula berdiri..memegang walker..dan melangkah setapak dua..
Tolong beritahu saya apa yang perlu saya rasa ketika ini???
Pastinya saya gembira..dan saat merekodkan achievement ini air mata saya mengalir...
saat rakaman ini ditunjukkan pada mr papa..saya terus menangis..
dan saat entry ini saya karang..air mata terus bergenang..
Sesungguhnya saya gembira kerana dapat menyaksikan sendiri detik pertama alesha mula melangkah...dan sebagai ibu..hanya sokongan dan dorongan yang saya boleh berikan..
I'm proud of you lil princess....

video

12 memo menunggu dibaca:

TiNiE said...

huhuhu..akak terharu..tahniah alesha dan umie nyer juger...!!!

MariaFaizal said...

Sue,I am so moved by this entry.Just reminding mine too!
Mothers hold their children's hands for a while, but their hearts forever!

Alesha's gonna appreciate this blog of yours for sure.I say, our blogs (mothers) are token of love for our offsprings :)

Cheers dik & kisses to baby Alesha.

Naddiea said...

Sone,congrats sbb hang dapat tgk sendiri milestones aleesha dr baby meniarap,merangkak,duduk n now she's trying to walk.Alhamdulilah aleesha looks so committed to walk.falls frequently is normal these days..Keep up ya baby.Chaiyok chaiyok..Aleesha Boleh!!

marinahunny said...

sgt terharu bila menjadi seorang ibu dan melihat sendiri perkembangan si kecil di depan mata.. apa lagi yg dimahukan oleh seorang wanita selain mempunyai suami dan anak2 yg comel..

SYAbAR said...

Inilah tangisan kegembiraan dan kebahagiaan seorang ibu, especially bila dapat melihat kemajuan anak2 di depan mata

Diamilikku said...

to all my friends..

i'm still crying till now...sangat bahagia....serius...sebelum ni every milestones alesha su bukan the first yg tgk..tapi untuk berjalan ni..i;m the first..and it amazed me so much...thanx for all your words...

*SiRibenMerah said...

ayang pon cry jugak.. huksss.. anak ayang da maju melangkah.. ayang suka.. yeashhhh.. I'm proud n hepi too my sis.. wahhhh.. neh yg rasa nak balik umah n gomoi2 anak ayang neh skang neh..muahhhhhhhhhhhhhhhh~

go girl.. go gegerd go~

lurve u..

sabrosa said...

uik..separuh gemok achik dah bley jalan ni..ummm..geramnya nk gomoi dia...

ieza said...

huhuhuh..baca entry ni wat hati iza pun tersentuh gak...huhuaaaaaaaaaaaa

Baby Lyana said...

as a working mum cum half house-wife, alhamdulillah akak leh tgk lyana's milestone.. congrats!

Dj Epoi said...

Huhhh!!!!!!!

Semuanya *keriau*?


Jangan sedih2......
Hah tengok bakal bapak mertua dia tak sedih ponk......

Mizan Keriau juga kaaaaaa?

Sob...sob...sob...
Gua Gembira Siut!!!!!!!

Tahniah Gibik2 Alesha... Mizan & Sue

fazemy said...

Kdg anak2 ni membesar sekejap je. Kita pun tak tersedar bila dia membesar. Tahu2 dh pandai melawan ckp org tua.

Bestnya teknologi skrg kan. Boleh rakam stiap tumbesaran anak.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin