Thursday, July 23, 2009

Anak Manja Papa Yg Suka Bising

Jomlah layan video anak kesayangan papa yang sangat bising...
heheheheh....mulut dah tak reti duk diam sekarang nih...
ada2 je nak diborakkan...
tgk tv macam dah paham benor..
padahal papa duk layan bola tuh...
inilah yang dinamakan anak papa...
mr papa balik je..asyik nak berkepit dengan papa jer..
sampaikan makan pun nak bersuap...alesha suap papa..papa suap alesha..
umie??? sorrylah..bolayan...alesha nak papa jer...
bila nangis baru tau cari umie...kalau tak..mulut tu asyik papa....papa....papa...

** Statement Umie yang MERAJUK (SENTAP!) **

video





5 memo menunggu dibaca:

*SiRibenMerah said...

wahahahaha.. apesal lak nk jeles2 neh.. umie pon sket2 abah je.. anak pompuan mmg rapat ngan abah/papa.. so, tayah jeleshhh.. hikhikhik =P~

Naddiea said...

sone,anak hang dok pa pa pa...anak aku si harraz tu dok ma ma ma jek..nasib anak dua.amik sorang satu kepit bawah ketiak.hihi..mujur hayyan leh kepit ngan abi dia.kalo x sian apai.hhahaha..

Dj Epoi said...

Tak Pa!!!!

Nanti kluar mai yang sorang lagi tuh!!! boleh eksyen balik kat depa heheheheheheh....

Take Care Su

lily azliyana @ mama zara said...

haha..suka tgk gelagat alesha. mmg tak duduk diam ek.tgk tv pon mcm paham jek..=p

bahagianye alesha dpt habiskan mase ngan papa die eyh..hee..

Baby Lyana said...

Umi dia SENTAP sebab tk leh nak bermanja ngan Mr Papa..Mr Papa di kebas oleh Alesha.. hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin