Saturday, July 25, 2009

Jom Pizza

Hari Khamis malam jumaat yang lepas..tetiba je mr papa ajak makan pizza...
hurmm..tekak saya rasa takde selera nak makan pizza...tapi takpe..layankan aje..
saya balik dari opis lebih kurang 6.45..singgah amek alesha..
sampai je umah terus mandikan alesha n siap dia..sebelum saya plak mandi n siap..
kali ni say acuba jugak nak ikat tocang toncet kat rambut alesha..pastu pakai getah2 pinky..
memang niat di hati nak bagi nampak girlish..hehhehe..
masa nak ikat tu memang duk diam je..baik je..sebab nya kat tangan duk sibuk main getah2..
tapi bila dah siap ikat..mulalah sibuk nak tarik toncet tu..aduhh geram je....
tapi nasib baik makan pujuk..so bertahanlah toncet tu..sampai pizza je saya terus order set pizza for two..pastu saya tambah kids meal (spaghetti carbonara)...kononnya untuk alesha..
tapi sebenarnya saya yg teringin..tapi takut mr papa bebel..cakap ahh konon2 untuk alesha..
tapi alesha makan jugak ok..banyak tul..tapi yang tak tahannya budak ni sangat buas...
keje dia nak berlari je..pastu mulut ramah tamah..semua org ditegurnya...
mr papa dah keletihan mengejar..siap buat kuar statement..
"laju tul dia lari love..tak larat nak kejar"..
hehehe...dah papa dia sprinter..harus turun ke anak kan..
dah tu nak balik mr papa siap cakap lagi kat alesha..
"Dah la alesha..tak yah lari2..penat tau..biar papa sorang lari cukup ahhh"..
hahahahhaha...tahu penat kan...
penat lagi org yang menjadi penyokong setia..sacrifice segala2nya tau....

4 memo menunggu dibaca:

Dj Epoi said...

Salam....

Harus lah dia ikut bapak dia weih!!
Su tektik nak makan.....sama jew macam Suked heheheheheh....

Bab Tocang tuh.....memang Gua sker!!!
Itu belum lagik pakai tudung hehehe...Harus Banyak Pakwe yang Hushaaaaaa tak hengat.....

@e_da said...

hehe cute la alesysha pakai toncet pink tu.. kak su biarkan rambut dia panjang nanti... hehehe.. wah nampaknya aleysha nanti ikut jejak papa kuat lari... hehhehe

Abg Din said...

bahagia dpt luangkan masa sekeluarga...kan?

jom join contest kt blog abgdin jom....

mama tisya said...

salam..nanti jgn lupa tlg vote utk mama tisya utk Breastfeeding Photo Contest..tq…more detail tgk kt blogku

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin