Monday, July 20, 2009

Pertemuan Israk Mikraj

Pic kredit to SRM

Salam Israk Mikraj untuk semua....
semoga kita semua akan mengingati sejarah solat lima waktu melalui peristiwa israk mikraj..
marilah kita sama2 meningkatkan amalam dan berbuat lebih banyak kebaikan...
Dan saya pastinya insan yang paling gembira kerana cuti umum sempena Israk Mikraj
ini menjadi saksi pertemuan keluarga...
Alhamdulillah..keluarga besar kami bersatu dengan dihiburkan oleh dua cucu kesayangan owan..

Owan + maktok..
Mommy + daddy + Ticha
Papa + Umie + Alesha
Ayang
Achik

Sesungguhnya pertemuan ini sememangnya amat sukar direalisasikan..
selalunya hari raya pun susah sekali nak menghimpunkan..
sementelah saya mengikut giliran beraya di kampung mr papa kannn...
So sememangnya saya amat happy...
Happy dapat menemukan Tisha n Alesha..
melihat aksi baik-gaduh-gurau-manja kedua2 puteri kesayangan keluarga ni..
Happy dapat bersatu kembali dengan hubby tersayang...setelah dua minggu terpisah...
Happy dapat masak2 n makan2 lunch bersama semua ahli keluarga...
menu pilihan saya, ayam masak kicap, sambal terung ikan bilis, sayur kangkung goreng belacan..
abah beli ikan keli masak sambal n sup sayur untuk cucu2 dia..bonda buat sambal n ulam...
alhamdulillah..kenyang semuanya...
happy dapat menyuapkan tisha n alesha...
dan yang paling happy...bila tgk semua org happy....

Semoga kegembiraan ini akan berterusan selamanya...
Miss my late mom...al fatihah untuk arwah...



3 memo menunggu dibaca:

Dj Epoi said...

Salam......

Patut arrrrrr.....Machester United yang sorang tuh...ponk tak sampai kat sini.......( Achik )

Arrangement Projek Fantasia Gua pon tak jadik........ ( Bro Hisham )

Hehehehehehe.....Gua suker!!!

Keluarga Bahagia.....Walaweiiiiiiiii

lily azliyana @ mama zara said...

seronotnye dpt bergathering satu family kan. kami sefamily pon lame gile tk kumpul same2. masing2 duduk jauh + raya pon masing2 kena balik ikut turn..=(

p/s: rmbut alesha mcm dh pjg semula kan. rmbut zara apsal maintain cenggitu jek ek..huhu

azam said...

camna bleh tengok mancheter ka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin