Thursday, April 16, 2009

Aksi Bosan Melampau

Time yang saya paling suka menyakat Alesha ialah time Alesha atas katil..
Masa ni lah kalau nak tgk muka boring..muka tensen..muka bengang puteri sulung saya ni..
Video nih saya rakamkan petang Isnin..untuk entry auto publish saya yg kedua..
Alesha bosan gile duk berpusing2 atas katil...
last2 datang kat umie..duk sibuk cium tummy..
kononnya cium adik dia plus "jek" umie nak turun katil..
tapi nan ado umienya nak layan...
tapi last2..member turun katil sendiri..
sekarang saya tak risau lagi dah..
alesha memang dah pandai turun katil..
so insya allah takde lagi terjun2 benjol2....

video

**AUTO PUBLISH ENTRY**

3 memo menunggu dibaca:

lily azliyana @ mama zara said...

umie alesha..ape mksud auto publish entry ni. camner nak buatnye (huhu..soalan dr orang yg kurang pengetahun ttg dunia blogging)

one said...

comeinyaaaaaaaaaaaaaa!

Baby Lyana said...

Lyana pun sangat suka dan golek2 atas katil..paksa Mummy and Daddy dia bangun tido..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin