Wednesday, April 1, 2009

The Skinny Alesha


Dah kurus banyak dah alesha...
dah tak best dah nak peluk2...
dah takde dah mbam mbam mok mok...
dah takde dah pipi yang macam apam...
semua dah hilang....
semuanya dek kerana demam yang berpanjangan...
alesha hilang selera makan...hilang selera minum susu...
ni semua gambar terbaru alesha...
malam tadi dirakamkan...gambar kiri di rumah, gambar kanan di Dewan 2020..
Alesha gi tgk cultural performance...tergedik2 bergoyang ikut irama lagu...
Sejak lepas demam nih alesha boleh "Akai" baru..kata org2 tua...
akainya itu ialah tak mau dekat org lain...nak umie jer...
even kat papa pun tak mau..nangis macam kena pukul...hangin tul...
lotih den nak bawak perut lagi..nak berdukung lagi...adoyaiiiii....


11 memo menunggu dibaca:

SYAbAR said...

Takpa dik, nanti dah sihat betul, cepat baliknya kemontelan alesha. Pasang-surut camni mmg biasa la kat baby. Yang penting sihat dan cergas.

Mimi Sharif said...

aah la Sone...
Alesha nmpk kurus sikit....
Xpa.... lepas ni Insya-Allah Ok...

Coretan Hati said...

Alahai...sayunya hati tengok Alesha susut betul ...Sue sabaq banyak2..besala tu dugaan, tambah2 lagi masa mengandung ni...tapi setiap semua tu pahala tau....sabaq na...

Diamilikku said...

Kak Syabar : Harap2 camtulah...rasa macam sedih plak tgk dia kurus2..baju2 semua longgar jer...

Mimi : Aku pun harap camtu..hang doa2 lah sama naa...

Kak CM : tu lah..dugaan pregnant..duk sabaq banyak2 la nih..thanx naaa

Baby Lyana said...

Sabar ek..dia dah baik kan? tak lama lagi bulat la dia.. tapikan, jangan asyik dukung je.. one tu early pregnancy..Lyana pun dah susut sejak bleh pinggang... dah sibuk meragas plak..

ALUNAN TINTA said...

eeh..mbam2 lagi adik tecik neh..=P~

*SiRibenMerah said...

ayang windu dia..
dia windu ayang.. ayang mbam mbam.. alesha lak cikeding.. haishhhhhhh~

@_da said...

ala shiannnya aleysha.. susut betul nampaknya.. pipi dah kureng mbam... nti umie bg makan sedap2 bg naik bdn balik yerk....

Dj Epoi said...

Baju .....Alesha dah longgar2....yer ker....?

Nanti bley arrrrrr adik dia contineu guna plak heheheheheh......

Budak2 nak besaq macam nih lah...heheehehehehehh........

Gua ponk si SPONGE BOB....lepas jer si Ben10 muncul.....terus Aotomatik bertukaw perangai dia.....heheheheheh.....jadik SKEMA heheheheheeh

aramis2177 said...

ala.....siannnya dia!Nampak dagu dah tiruih dah......bdk2 mmg sat jaa nampak kalau berat dia susut kan!hopefully lepaih ni dia kembali mbam2.....huhuhu....sabaq naa sone....alesha masih dlm mood meragam tuh...tu yg xmo kat org lain!huhuhu

Naddiea said...

sone,adatla budak2 kecik ni bila tau nk dapat adik cenggini la rupenyer.aku masa peknen harraz 9 bulan dok dukung hayyan lagi taw.seme sebab nk dapat adik la.manje semacam.letih mmg letih sone tp itula anak2 nak mak jugak walaupun anak bapak.

hang take care nooo...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin