Tuesday, October 26, 2010

Utamakan Keselamatan

Morning kengkawan...
pagi nih jom layan aksi2 daniya alesha n helmet barunya..
hehehehhe...

Alesha suka sangat naik moto ngan papa..
so untuk memastikan keselamatan yang tersayang...
ye lah malang tak berbau kannn (nauzubillah) mohon dijauhkan...
mr papa belikan alesha helmet nih...
warna kuning ada gambar mickey mouse...
ngam2 ngan kepala alesha..
sibuk lah duk pakai helmet nih...
yang kita duk kemas umah kemas bilik semua...sibuk punggah susun atur barang2...
dia sibuk nak main walker lama dia dulu..
*saya bukak katil di salah satu bilik..walker tu sebelum nih khazanah di bawah katil..tu yang jadi motor alesha tuh...*...
hurmm..meja makan pun saya dah simpan masuk bilik..sebab meja tu kaca..
aisy sangat lasak tak ingat...*plus sebagai persediaan awal mudah nak pindah umah sendiri...*
so ruang tamu sekarang sangat lapang..sesuai lah untuk diorang main...ada sofa n rak tv je...
lepas tu mr papa sibuk nak bentang tilam kat depan tv...
belasah je lah...umah ni setakat sekarang jarang terima tetamu..so kalau ada tetamu nak mai..
confirm nak kena angkat tilam yang maha berat tu..hehehhehe....
opppsss lari tajuk daaaa....
okay..kisahnya alesha nak main ngan helmet je..
tapi tercerita jugak umah saya dah back to rumah org bujang..basic things je..
*ummi pemalas punya anak dua..gini ahhhh*



4 memo menunggu dibaca:

ProfHariz said...

Morning! hehehe.. Keselamatan penting.. Dan ingatlah orang tersayang.. Wehhee~

Sue a.k.a Mrs SM said...

bagus2 gud gel..........

ann @ hatiberbunga said...

uiks!
nk pindah umah sendiri dah ke?
tahniah!tahniah!

Diamilikku said...

Hariz : harus gitu...

Sue : kadang2 je gud girl..

Ann : belum lagi..umah pun tak beli lagi..hahahahhaa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin