Friday, December 5, 2008

Alesha SITARA


Dulu2 kan ada grup panca sitara kan...
alah zaman2 dolu yang pakai kebaya pendek nyanyi lagu tara kucca tara kuccaa caaa..
hehhehe...
saya tgh bayangkan kalau alesha jadi ahli kumpulan..
ngan spek mata hitamnya...
fuhhh...ada gayalah anak umie nih...
hehehhehe...
tapi apasal ehhkk mulutnya muncung sedepa...
ish ish ish...
alesha sudah menunjukkan ciri2 SENDUK...
sangat bahaya okay...
nanti mesti jadi mcm AYANGNYA yang suka buat muka SENDUK...
owhhh no no no....


9 memo menunggu dibaca:

ei_da.. said...

hahah so cute..apala yg dia tengok tu.. jgn2 dia sedang tido di sebalik spec tu.... hehehhe

Dj Epoi said...

ei_da...!!

Kamu baru tau ker ? Bakal menantu gua cun melecun....Hehehehehe...

Mentang2 gibik2 tu Baiknyerrrrr landind korang ader2 jer....knakan dia ekkk?

ei_da.. said...

hahh ye ke dj epoi.. menantu dia rupanya,... ehheheh

alesha dah kena book nampaknya..

waNny said...

huhuhuhuh .. nak tunjuk tak puas atie ape tuhs ?? hehehehehe

MariaFaizal said...

Alahai...cute nyer Alesha.Dah pandai nak bergaya kecik2 nih!Esok dah pandai bercakap + pilih baju sendiri,siap Umi & papa Alesha..Be prepared!

sabrosa said...

spek achik tu..ish2...anak gemok achik ni la..mcm2 tau..hehe

*SiRibenMerah said...

hahaha.. anak gemok ayanggggg.. buat muka senduk?? woiiit umie alesha.. lagi byk kamu kutuk I.. lagi byk le mende tuh patah balik kne anak kamu tauuuu.. siap le kamu.. ngutuk le I byk2 lagi.. I x kesah. =P~

Diamilikku said...

untuk pengetahuan...
AKSI ITU DIRAKAMKAN KETIKA ALESHA SEDANG TIDO...dia tak sedar apa2 pun..betullll kata eida...umie dia je yg over..
dan seperti yang achik kata..itu memang spek achik yang beli kat padang besar..RM10 jer satu...

Bro DJ : taknak bagi gelang tangan booking menantu ker?? tapi gelang tangan tu saiz umie dia ahhhh...hahahahaha

sabrosa said...

spek tu beli kt langkawi la umie..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin