Wednesday, December 3, 2008

The Story of Mr Papa (Part 1)

One thing bout my mr papa..
dia seorang yang serius dalam melakukan sesuatu..
cthlah kan...kalau attend kursus mmg punctual lah..
nak memonteng jauh sekali...
kursus kitorang start kul 8.10 am..jarak tempat kursus dari rumah sewa dalam 5 minit jer..
tapi 7.30am sharp...mr papa dah sedia menunggu dalam kete ngan alesha..
semua barang2 alesha, tukar pampers..masukkan baju2 dalam beg, basuh botol..
semua mr papa yang settlekan..
biasalah kan..umie kan pompuan..so nak bersiap2 tuh agak mengambil masa sket lah..
nak nak plak kalau hari tudung serba tak menjadi...
so..dalam kul 7.40 tuh kitorang dah sampai tempat kursus..(lepas antar alesha)..
memang lengang ahhh..takde org...urusetia pun lum sampai tau..
dah tu bila dah mula kursus..jgn harap senang nak memonteng2...
sesekali ada gak saya racun ajak ponteng...
tapi mr papa tak nak...

Ada satu slot tuh kan..saya dah kebosanan tak tau nak buat apa..
plus the slots yang sedikit membosankan..
so saya menyusup ke belakang dewan kuliah...
hehehheh...men snap pix mr papa semasa kursus..


Gambar ini bukan lakonan okay...
mr papa tak tahu pun saya duk belakang dia...
banyak gak lah yang saya snap..
tapi cukup lah 3 keping kan..
banyak2 kang ada yang tak lena tido teringatkan mr papa plak..
**Aleeya jgn tgk lama2 ehkk..**
hahahahahahhahaha

3 memo menunggu dibaca:

TiNiE said...

org lelaki mmg serius..org pompuan jer yg suka main2..heheheh

Aleeya said...

hahahaah aiseh apsai gambo belakang nehhh..

Dj Epoi said...

Amik kau!!!...kang dah kna beleter ngn Sis Tinie hahhahahahah

Ihh....Ihhhh....Ihhhhhhh
Cobaaaaaaaaann!!!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin