Sunday, December 14, 2008

HAppy Birthday Strawberry Shortcake


Happy 4th birthday to my sweetie strawberri shortcake..
BATRISYIA MUTALIB BINTI NORHISHAM...
.
.
semalam kul 12 lebih2...saya n achik n papa call tica...
kitorang pun nyanyilah...
ala2 dia nyanyi kat achik masa celebrate kat TGIF ari tu...
.
happy birthday...tisha...
happy birthday tisha...
happy birthday to tisha...
happy birthday tisha...
yeayyyyy clap clap clap...
make a wish tisha...
.
tapi apa reaksi tisha...
diam jer okay..
tapi lepas tu dia berunyi terus demand dora..
"mak..saya nak dora yer...achik saya nak dora yer.."
aduhhh dora la pulak...lepas island princess tukar dora pulak..
kuat sungguh pengaruh kartun tisha nih...
nanti2lah mak beli yer sayang...
mwahhhhhhhhhhhhhhhsss

7 memo menunggu dibaca:

ALUNAN TINTA said...

so cute..hepy birthday to her=)

ei_da.. said...

happy besday tuk ticha comeyy...muahhh

Princess Aurora said...

Umieee.... Batrisyia Mutalib binti Norhisham la... bin la pulak. heheheh... dia dah dapat dora seekor dari mama lin yang sentiasa takde masa nak celebrate sekali. hantar present je....

Dj Epoi said...

Ahak...ahak...

Binti? hahahahaha

Selamat Hari Lahir Ticha.......

sabrosa said...

semalam achik 3G ngn dia..dia tunjuk Dora baru dia..besar o0o0o0o...HEpi besday tich..

MariaFaizal said...

happy besday Tich fr Adam & Ayesha

Diamilikku said...

alamak mommy...
tu lah buh lagi mutalib kat belakang nama..kan dah tersilap tulis bin....
hahahahahahhahahah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin