Monday, December 1, 2008

Kursus...kursus...kursus.....

Rasa seronok plak gi kursus kadang2 tu kan..
seronoknya bila dilayan mcm budak sekolah...
kena buat aktiviti2 yang menyeronokkan...
kalau dapat penceramah yang best2....tapi bukan tiap2 hari lah kan...sepanjang dua minggu kursus saya nih..ada beberapa slot jer yang menarik....owhhh seminggu dah habis...tinggal seminggu je lagi....

kitorang disuruh membuat jambatan dari straw...kena pastikan straw tu kukuh n apabila digolekkan selotep tidak akan jatuh ke sisi....so..bila group saya dah settle...saya pun sibuk ahhh berjalan2 tgk mr papa punya group...















Tgk lah gelagat mr papa..kusyuk kan...dia memang kusyuk...bagus tul lah...
ada satu sesi tuh saya buhsaan giler..terus saya duduk belakang sekali..duk snap2 pix mr papa mendengar kursus...hehehhehe...next entry saya tunjuk ehhhh....

cuma sayang...slot mr papa jd MC saya tak sempat nak amik....sebabnya segan ahhhh...nanti org cakap obses plak duk amik pix hubby sendiri kan...hehhehehe...

owhh ya..ada satu slot tuh...slot2 ala2 kaunseling n motivasi tu kan...dah macam bertukar jadi kaunseling n motivasi rumah tangga plak...hehehhe..banyak tul ilmu kitorang dapat...siap duk balas2 sms dengan mr papa...baguslah bila dua2 ada dalam slot mcm gitu..masing2 boleh dengar n perbetulkan diri sendiri kan...

3 memo menunggu dibaca:

Dj Epoi said...

Tahniah buat lu orang 2.....

Sempoi & Enjoy bila dapat nengok luorang 2 together2 g kursus heheheh....
Sebenarnya comment gua tak habis kat sini kerana banyak lagi entry2 baru yg belum gua sempat baca ..Inshallah gua akan pastikan gua KATAM semua entry2 yg terlepas......

P/S Dj Epoi cbuk ngn Function2 Karaoke .....Gua akan pastikan tiada Entry yg ketinggalan untuk gua baca dari blog ni....
P/S Menatu Gua ...amacam.. Sihat?

Sokian...Dj Epoi

@e_da said...

amboii syoknyerrrr dapat kursus sesama.. takla boring... kalo bosan2 leh tgk muka hubby kan.. heheh

#23 said...

kak sue kena tag!

:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin