Tuesday, December 2, 2008

Mak Su Alesha



ni lah mak su alesha...bagi yang selama nih duk dengar nama jer kan...mak su nih sape plak ehkkk..(nih mesti bagi org yang tak kenal n tak penah dgr nama)..
mak su nih namanya Zezelin...anak pengasuh yang duk menjaga alesha di Kuala Perlis...baru darjah 6 tapi mulutnya...ramah tamah n memang pot pet pot pet lah...mcm org dah berusia2 gitu...sepatah kita tanya..berpuluh2 patah dia jawab...
cumanya masa nak dapat result UPSR hari tuh mr papa tanya result...beberapa patah je dia jawab...
"Itu rahsia peribadi saya..abang mizan tak boleh tau"
hehehehheheh...terer sungguh dia menjawab..
tapi sayang sungguh dia kat alesha tau...
siap bleh kata..."kak su kalau kak su tak hantar alesha sehari saya boleh mati tau...."
Seronok saya melayan kerenah budak nih...
alesha pun bukan main seronok lagi ptg2 jalan2 dalam stroller kat area taman...
bergelak ketawa sungguh dia...diagah2 mak su zezelin...
tapi takdelah selalu bleh jalan2 kat luar gini..
sebabnya kadang2 alesha tido awal..
dan kadang2 yang lain plak..
umie alesha bz sesangat...
bz keje n bz layan soap opera...
hehehhehehe..
tak sabar rasanya nak tunggu alesha boleh berlari...
berlari laju2 n boleh kejar papa...
ooopss.s...
mr papa kata no no no no no no...
alesha kena main badminton sahaja...
no lari2 okay....



6 memo menunggu dibaca:

ei_da.. said...

tentu alesha kuat dan sihat nanti ikut papa pi training berlari.. hehehhehe

sabrosa said...

maksu yang K-pochi..hehehhe..jgn marah maksu no0o0o

Dj Epoi said...

Mak Sue ...dah ader boypren tak?

sabrosa said...

hahhaha...kena tanya tuan punya badan DJ Epoi..

*SiRibenMerah said...

hahaha..
mak su kecoh ja..
duk agah2 alesha bg gelak2..
ape daaaaa...=P~

*Dj, maksu x de boipren lagi sbb duk membizi jaga alesha.. muahahahahha=P~

Aleeya said...

geram le tengok alesha nehh, chubby sungguhhh, bape kg eh berat dia...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin