Thursday, October 22, 2009

5 Minit Sebelum Didenda


Saya suka main telefon...
telefon umie...telefon papa..telefon achik..ayang...
semua jadi mainan saya...kadang2 saya baling ke lantai..
kadang2 saya buat mcm tengah cakap telefon...
tapi skrg achik dah tak bagi saya main handphone dia...
sebabnya takut rosak achik baru beli handphone dengan duit subsidi dari ayang...
Semalam birthday ayang..tapi alesha dah call pagi..
malam ingat nak call..tapi saya baru teringat..
ayang sedang bertemankan monyet dan unggas di hutan...
entah berapa banyaklah ridsect ayang bawak...sebab ayang bukannya tahan nyamuk...
sian kat ayang...sambut birthday dalam hutan...hehehhehe
So semalam...alesha pun call achik guna telefon papa...
saja nak suh achik tunjuk kat kawan2 phone baru achik...
tapi rupa2nya...achik kat pasar malam....


Best ooo cakap ngan achik...
achik sayang alesha...nanti achik balik alesha nak pujuk2 achik nak guna phone baru achik..
best ooo phone baru achik...amik gambar clear sangat2....
ayang ke achik ke tak nak ke sponsor alesha beli phone satu???

1 memo menunggu dibaca:

sabrosa said...

olololo anak gemok achik ni.nati achik beli fon mainan ya..xpon fon yg bley buh ayaq..heeeee

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin