Sunday, October 4, 2009

Dua botak dihatiku.....

Ada dua lelaki botak..
yang bertakhta di hati saya...
dua2nya saya sayang...saya cinta..saya kasih sepenuh hati...
dua2 nyawa saya...
Nazmizan n Aisy Mifzal....
love both of you till end of my life...

6 memo menunggu dibaca:

MariaFaizal said...

Dua-dua botak handsome! :D
Rindu baby cute Alesha!!!
Muwah...and do take care Sue dear..

@>--ummi zahra--<@ said...

Ala..comel nyer 2 budak botak ni..encem..
smoga sue sihat mase dalam pantang ni..

Naddiea said...

like papa like son laaah..

SM79 said...

uitss papa pun dh botak.. mmg real Mizan Jr la Aisy ni...

Diamilikku said...

kak Maria : rindu balik aah kedah..leh datang jumpa alesha...

Mimie : tq..skrg pun alhamdulillah dah sihat dah..tu yang tak betah duk umah rasa...

Nadd : dalam pantang kasi can ikut papa dulu..lepas nih acuan ikut aku balik...hahahhaha gila tamak kann

Sue : papa dia botak lagi awal dari dia...ringan sket kepala....

iEtaFAkyR@ said...

heheheee...me likey the botaks! jatuh chenta kat hubby ku itu pun sbb dia botak gak aaa, nmpk ganaz giler, tup tup cair lak ngan aku...keh keh keh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin