Friday, October 16, 2009

Kasi Trim Sikit.....

Rimas saya tgk rambut anak dara saya nih...
rambut depan dah siap masuk2 mata..dah cecah hidung dah pun...
Alesha pun macam dah rimas dah ngan rambut dia...sian sangat saya tgk...
nak menungu umie habis pantang...nak gi saloon trim rambut memang lambat ahhhh...
luckily semalam mak tok nak gi kedai gunting FARAH menggunting rambut maktok...
so alang2 achik pun balik..saya suh achik bawak alesha gi kat mak tok...
kasi trim rambut depan...DEPAN SAHAJA....
belakang diharamkan sama sekali...
saya nak biar rambut alesha panjang...tak sabar nak ikat2 tocang...
haiyyaa...lambat sungguh rambut alesha nak panjang...skrg bukan tak leh ikat..
tapi tak begitu best..sebab rambut alesha tak begitu tebal...
inilah hasil trim rambut alesha....ala2 abu bakar elllaaahhh sikit...
hehehheh....tak kisahlah...
janji alesha dah tak rimas....

4 memo menunggu dibaca:

Naddiea said...

good gurl x nanges!!

Dj Epoi said...

Kui...kui...kui.....

Walaweiiiiiiii comel menantu Gua iteew!!!

Tak nampak macam Abu Bakar Elah ponk?

Nampak cam.....Angelina Jolie siut heheheheheheh

Baby Lyana said...

Comel comel..eh, lambat yer rambut Alesya panjang..adekah kerana rambut nya curly? hmm..rambut Lyana blkg dah panjang..tp tak even..sudahnya, nak raya aritu, gi trim kasi sama

Diamilikku said...

nadd : tu lah..kali nih memang dia taknanges..agak memeranjatkan aku okay...

Bro : angelina jolie?? hurmm..wow !

Kak Shaf : haah..rambut dia curl bawah..kalau kita mandikan rambut alesha dah panjang lepas bahu dah..tu yang nampak tak berapa panjang...huhuhuhu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin