Saturday, October 3, 2009

Alesha dan Aisy....

ramai yang sering bertanyakan saya....
Aisy ikut iras sape...??
hurmmm...so hari ni kebetulan achik balik...saya godek2 lappy achik..amik gambar alesha..
masa berusia 4 hari dan gambar aisy masa 4 hari..saya cantumkan...
nih gambar sebelum rambut dibotakkan...
so agak2 seiras tak dua beradik nih???
berdasarkan telekan saya..banyak yang sama..mata, hidung, bibir, bentuk muka..semua sama...
tapi itu berdasarkan telekan saya..tak tahulah kawan2 fikir mcm mana...
yang membezakan cuma ketembaman..
alesha lebih tembam berbanding aisy...
ye lah..berat semasa lahir pun berbeza kan...
alesha 3.05kg...aisy plak 2.6kg...so haruslah berbeza...


Nih plak gambar bila kedua2nya dah dibotakkan..

Memang tak banyak beza..kedua2nya mengikut iras wajah papa apabila botak..
mungkin sebab papa suka berimej botak kan...so anak2 pun ikut ahhh...
tetapi semakin membesar alesha dikatakan 100% ikut iras saya....
mungkinkah aisy juga? atau adakah aisy akan mengikut papanya...??
sama2 kita tunggu...satu yang pasti..aisy menunjukkan ciri2 fizikal (ketinggian) macam papa..
skrg pun dah berat 3.4kg..tapi lgsung tak nampak mbam2...duk kurus gitu jugak...beza ngan alesha yang dah berisi ulas2 walaupun berat baru 3.2kg....

Tadi achik balik bgtau..jumpa ikhwan (kawan mr papa)...dia tanya aisy ikut muka sapa...
achik jawab..skrg botak macam papa ahhh...tapi rasanya ikut kakak banyak kot...
terus ikhwan jawab...ikut kak su lagi?? adoiii dahla alesha sejibik kak su..
bagilah can aisy ikut brader plak....
hahahahahhah...boleh ehhkk.bagilah can..
mcm mana nak bagi can ikhwan oooiii....? cuba habaq mai sikit....

8 memo menunggu dibaca:

Lily@MamaZaraZareef said...

yg penting..dua2 cumei..hehehhe..
tp alesha mmg nmpak bam2 sungguh mase baby yek..=p

SM79 said...

masa dua beradik ni kecik2 mmg la nmpk cam papanya.. alesha la ni muka hg dh,.. tggu si adik plak... heheheee

Dj Epoi said...

Bakal menggegarkan TREK Malaysia satu hari nanti huhuuuuuuuuuuu....

Su.....Lpas abis pantang nanti Gua buat Open House untuk Lu orang sekeluarga jew k......

Diamilikku said...

lily : hehehhe...alesha bam bam kan...skrg dah kurus je...rindu alesha yang bam bam...

Sue : kita tunggu naaa...aku rasa aku jugak yang dapat nanti...

Bro : tak mau...kami saja2 tak best..nak ramai2 gak....bab menggegarkan trek tu no no no....tak payah aaaa

Tinta Ana said...

lama2 nanti mbam2 jugak la baby aisy tue..menyusu je keje dia=)

@>--ummi zahra--<@ said...

x banyak beza muke daniya n aisy..ketembaman jer yang bezakan..tp, mase aisy botak, mmg nampak betul iras papa dier..daniya x nampak sgt..

iEtaFAkyR@ said...

hmmm...cumil2 keduanya. suka kan leh belek2 n compare2??? dulu satu ja dok tengok hat tu sorang la..ihhiihi..

sabrosa said...

dia bakal menggegarkan padang bola..striker malaysia masa depan..world cup 2026(ada ka??)..dengan mendapat coach yg bertaraf dunia spt achiknya, i'allah..hahhahahahahah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin