Wednesday, October 21, 2009

Kena denda

Ada budak tu kannn...
dia dah tumpahkan air kat dapur..sebab suka sangat main fridge...
Lepas tu kannn..
Dia kena marah dengan umie..
lepas tu kena denda lap sampai bersih air yang tumpah...
tgklah muka2 protes budak tu...
Walaupun protes..tetap jugak lap air yang tumpah..
sayang anak umie..
mcm ni lah anak umie...rajin kan..
nanti besar tolong umie kat dapur ye sayang...

6 memo menunggu dibaca:

sabrosa said...

alololo anak gemok achik kena buli ngn mie dia ya..cian dia ni.nk kena mie ni denda2 gemok ni..

lily azliyana @ mama zara said...

Hehe..pndai alesha mengelap yerk. Zara pon klu tumpah air sibuk cr kain lap sndiri. takut kena marahla tu..bagus, pndai berdikari..=p

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

dah jd mcm cinderella kena dera dgn stepmom. anak dara ang dah pandai buat keja nampaknya.bagus2 train dia dari kecik. jgn jadi pemalas.

Baby Lyana said...

hahah sama cam Lyana suka main fridge...kalau air tumpah ke, mknn ke, sebok dia lap dgn tangan dia..comey

NurCinta said...

cian dia kena denda.. nanti aunty puk puk umie ye pasal denda alesha.. hehehe

Mimi Sharif said...

Hahahaha....
Nampak cute jer walaupun kna marah...
Mesti Umie xtahan marah Alesya lama-lama....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin