Monday, October 5, 2009

Happynye Rase....

Hari ni hari yang paling gembira...
bukan pada saya..tapi pada mr papa tersayang..
saya cuma tumpang gembira...
akhirnya setelah dup dap dup dap berdebar menunggu keputusan..
nama mr papa terselit untuk bertanding pada terbuka Malaysia..
medan terakhir untuk mencari tempat ke Sukan Sea di Laos Disember ini...

Nyata percaturan Allah itu yang terbaik...
due saya sepatutnya 30 September...which is by the time tarikh Terbuka Malaysia..
saya baru dalam tempoh 8 hari...so Allah benarkan Aisy menjenguk dunia lebih awal..150909..
makanya menjelang tarikh 8,9 dan 10 oktober..saya sudah 23 hari berpantang...
sudah boleh menguruskan diri sendiri...dan alhamdulillah..
kali ini juga kesihatan saya sangat baik..dalam masa beberapa hari saya sudah sihat dan cergas..
jadi insya allah saya akan boleh menjaga diri sendiri by the time tarikh itu..
selain mr papa..bonda dan abah juga tak ada di rumah pada tarikh yang sama..
kedua-duanya akan mengikuti kursus perdana Haji di Jitra...
tinggallah saya bersama putera puteri di rumah abah..nak makan kena masak sendiri...
huhuhu...kena ready nih...nak jaga anak..nak siapkan makanan sendiri...
insya allah....pasti boleh kan...

hari ni jugak saya dah settlekan urusan baby sitter aisy..mak cik ana depan umah abah ni sudi nak menjaga aisy untuk dua bulan..november dan disember...
alesha memang tak boleh ahhh..biar achik ngan ayang je jaga...
so starting 1 november saya akan test hantar aisy ke umah mak cik ana...so baki dua minggu cuti saya (saya akan mula bekerja 16 november) akan dipenuhi dengan aktiviti shopping n memanjakan diri...hahahhahah...mcm duit banyak kan..
apa2 pun..saya happy sangat2....
to my mr papa...all the best..gunakan peluang yang allah bagi dengan sebaiknya..
ternyata setiap anak memberikan kita rezeki dari Allah...
masa alesha, love ngan abg dapat keje di UniMAP..
dari kontrak diupgradekan ke tetap...dan sekarang menuggu untuk disahkan jawatan..

masa aisy plak..kita dapat jual rumah kita di Kajang...abg dapat peluang terakhir untuk qualified ke Sea Games..dan insya allah..kalau ada rezeki abg akan ke Sea Games jugak...
sama2 kita doa yang terbaik untuk keluarga kita....







8 memo menunggu dibaca:

Ibu Aunis said...

tahniah! ;)
Manjakan diri?? i like it..bule proceed to slim course ;)

Tinta Ana said...

setiap anak hadir dengan segudang rezeki..love aisy~

iEtaFAkyR@ said...

amin amin amin! syukur segala yg dirancangNya sgt memenuhi kehendak dan kemahuan hg...all the best to mizan yoo...

@>--ummi zahra--<@ said...

Alhamdulillah..smoga lebih banyak lagi rezeki yang datang bergolek..

suked8787 said...

Syukur2...tahniah utk kalian berdua...

SYAbAR said...

teruskan perjuangan, insyaAllah bawa pulang pingat di sukan sea nanti

SM79 said...

amin.. alhamdulillah.. insyaallah mizan pasti boleh... perjuangan utk negara perlu diteruskan....

Dj Epoi said...

Salam....

Su......setiap anak punya Aura Rezki yang kuat siut!!

Tahniah buat Mizan....
Gua tungguuuuuuuuuuuuu di bukit Jalil weoih..!!!!

abis lari...kita gi mengeteh kat mamak!!! jom?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin