Saturday, October 10, 2009

Dulu dan Kini

Masa saya ngandungkan alesha...dekat2 dengan best frend saya di Utusan Malaysia ngandungkan anak kedua dia...so by the time alesha lahir, kawan saya (mariatul) baru lebih kurang seminggu melahirkan baby girlnya Aqeelah...
so masa alesha umur belum dua bulan, saya bawak alesha ke KL dan berjumpalah dengan baby nya yang sangat debob dan mbam mbam...masa tu tak kisah sangat sebabnya alesha pun agak mbam2....lepas saya pindah ke Perlis, peluang nak berjumpa of coz lah dah makin berkurangan kan...nak tgk gambar pun punya lah susah..walaupun kawan saya ada facebook..tapi gambar langsung takdak....tapi baru2 nih raya dia datang melawat saya di rumah...
dan sangat mengejutkan...aqeelah maintain mbam2..dengan berat 16kg...
aduuuhhh..jeles seyh...alesha dah mengurus...dah le alesha tinggi dari aqeelah..sungguh2 nampak aleesha macam big gurl...

inilah bukti gambar2 mereka dulu dan kini...
owhh kembalikan ketembaman alesha....rindunya zaman itu...

4 memo menunggu dibaca:

Lily@MamaZaraZareef said...

aduh..mgm bambam btolla alesha ms kecit2..hehe..

MariaFaizal said...

Babies yg bernasib baik sbb auntie tak der di situ .auntie dah geram nak peluk2 & picit2 pipi yg bam-bam.So CUTEEEEEEE!!!!!!

Kisses & hugs.

Take care Sue.

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

ok lagi sone, x la nampak kuruih sgt alesha tu, kan dia budak lasak.mesti la ada turun sikit.yg penting pipi dia ada umphhh lagi bila kena cubit. btw, baju pink alesha masa kecik tu sama dgn baju anak aku. shasha present kat irsa..hehe

Unknown said...

kak su.. betul la kata kak su.. muka aleysha masa baby sama ngan muka my mikhail.. mmg hampir2 serupa sgt bila ida tgk gambo dia...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin