Monday, September 6, 2010

Botak Encem 2


Gambar nih petang semalam...
Aisy ngan ummi n papa je kat umah..
kakak kena culik half way kami balik dari alor setar...
kisahnya selisih ngan kete mama n abah diorang..pastu terus alesha nak ikut..
dah mama ngan abah nak gi tesco..dia apa lagi..
suka ahhhh...tinggallah adik sorang2...
Kemain syiok lagi adik control remote TV..
pastu berjalan segenap pelosok umah...
ke sana ke sini sibuk...papa biasalah ngadap lappy..
sampai keletihan dan ketiduran..
tertonggeng2 aisy tido..
hahahahahha...
tapi semalam lama gak aisy tido..dari kul 1 sampai kul 3.30 ptg...
lepas bangun terus kuar gi Anakku beli puting susu n botol susu baru for both of them...
see...botol susu pun ada botol susu raya..
sabar je lah..pening papa layan ummi...
tapi nak buat camne..layankan jugak la...
:)

** tak sabar nak balik kg beraya...indahnya beraya di desa..kami akan bergerak ke KL malam ni selepas berbuka...esok selepas sahur insya allah memulakan perjalanan ke kg mr papa di Dungun...doakan perjalanan kami selamat semuanya...**



2 memo menunggu dibaca:

lily azliyana @ mama zara said...

ehhh..baru perasan aisy dh botaklah..botak raya yek..hehe..berhari2 dh tk online..ni modem broadbnd pon mcm dah nazak..susah btol nk connect..kena beli modem raya nmpaknye nih..=p

Diamilikku said...

hehehhehe...wahhh dahsay ahh lily...modem pun ada modem raya ehkkkk

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin