Wednesday, September 22, 2010

Love you abah..........


Abah dah banyak berkorban untuk saya...
sejak kecil lagi sampailah saya dewasa..
dan atas sebab itulah..
saya tak akan biarkan abah bersedih...
saya tak akan biarkan abah berduka atau menangis...
selagi nyawa saya dikandung badan..
saya akan bahagiakan abah semampunya...
saya sayang abah....
abah tak pernah harapkan wang ringgit atau hadiah mahal dari anak2nya..
apa yang abah nak kasih sayang..
dari anak, menantu dan cucu2nya...


** kenapa saya buat entry nih...ntah..malam tadi saya mimpikan abah menangis...
dan dari kejauhan bayangan arwah mama lengkap bertelekung turut kelihatan menitiskan air matanya...saya tak suka mimpi sebegitu...walaupun ada yang menyatakan mimpi mainan tidur..tapi naluri dan firasat saya kuat percaya ada maksudnya mimpi itu....kebetulan semalam tiga kali kami di talian..walaupun cuma borak2 biasa saja...tapi.............hurmmmmmmm**

abah...we love you so much...
and we still need you...

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin