Wednesday, September 15, 2010

Setahun Sudahhhhhhhhh


HAPPY FIRST BIRTHDAY MY DEAR AISY MIFZAL... wahhhh...sekejap je kan...pejam celik pejam celik..
dah setahun berlalu...hari ini 15 September 2010 genap setahun usia putera hensem saya...
Aisy Mifzal Bin Nazmizan...alhamdulillah...allah memberikan kesihatan yang baik untuk Aisy dalam tempoh setahun yang pertama ni...(demam batuk tu normal lah sikit2)...
dan alhamdulillah syukur juga saya panjatkan pada Allah atas segala perkembangan Aisy semenjak menjenguk dan mengucapkan salam pada dunia..hinggalah ke hari ini..
sebagai ummi..saya berpuas hati dengan perkembangan Aisy...
seronok sangat2 bila tgk anak membesar nih...
last weekends masa bawak aisy jumpa Dr Guna di PMC, ada rezeki untuk Aisy jumpa dengan doktor yang menyambut kelahirannya...Dr Anuar Hussainy...
terkejut doc anuar melihatkan Aisy yang membesar bagai johan..
alhamdulillah...rezeki allah...
Since saya bekerja hari ni..
so insya Allah..hari jumaat ni saya akan buat sedikit kenduri kesyukuran..
so dikesempatan ini..saya nak menjemput semua rakan2 blog..
(kalau kebetulan ada di sekitar Kedah/Perlis)..untuk hadir ke kenduri kecil2an itu..

Tarikh : 17 September 2010
Masa : Selepas Solat Asar (dimulakan dengan tahlil untuk arwah mama dan doa selamat)
Cake cutting insya allah kul 6.15pm...pelbagai juadah dah saya plan..
since hari tu juga, saya, mr papa, abah dan bonda akan beraya selepas menunaikan puasa 6 (insya allah jika diizinkan Allah)...so pastinya menu2 raya akan tetap menjadi sajian pilihan...
*saya menjemput seikhlas hati...kalau ada masalah boleh PM saya (untuk direction dsb)*



3 memo menunggu dibaca:

wati said...

happy besday to aisy mifzal..moga menjadi anak yg soleh n sihat sejahtera hendaknya.

Diamilikku said...

wati : thanx ye

genuine1224 said...

dah setahun pun..cam kejap je

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin