Wednesday, September 22, 2010

U and Me Rayer Together2 Contest

Jom join contest nih...
Anjuran Mama RIFQY
Saya ternampak contest nih di blog MAMA MIKA ..
so tgk2 dalam folder gambar banyak je gambar berdua..so terus nak join ahhh...
tapi duk pk jugak..
nak letak gambar berdua ngan alesha ke...
ngan aisy ke...
ngan mr papa ke??
hurmmmm.............
fikir punya fikir punya fikir...
last2 letak je lah gambar berdua ngan mr papa..
hehehehehhe...
romantica d'amour...
indahnya syawal tahun ini...
pabila suami sentiasa disisi..
gembira dan ceria di pagi hari...
sehinggakan wajah jadi berseri...

ahaksssss...gambar romantika yang dirakamkan di beranda umah hubby...
walaupun banyak mata yang memandang..pedulik...aksi bersama yang tersayang harus dirakamkan..momen indah yang akan menjadi kenangan...pabila nyawa terpisah dari badan..






3 memo menunggu dibaca:

Diana said...

perghhhhh!!!gambar ni aku suka!mesti menang!good luck ya?aku tgh pikir2 nak join dak ni, blog pun lama tak hapdet gara2 demam ni, mood blum mari

Diamilikku said...

DD : takde nye aku harap nak menang..yang masuk contest punya lah ramai..just nak jadikan entry je..tu yang aku masuk

Unknown said...

DONE..gudluck yaa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin