Tuesday, September 21, 2010

you melt my heart sayang...........

Beg kuning tu baru je saya kemas...
semua mainan dimasukkan dalam beg tu..saya sangkut di tombol pintu.. dalam bilik...
tapi tak sampai 5 minit pun...isinya bertaburan kembali di toto depan tv..
huhuhu...lotih ummi haiiiii...
bila saya bising2 suh kemas....

Inilah yang saya dapat....
rasa marah terus hilang bila chenta hati bagi senyuman sebegini..
luluh jantung ummi sayang...
(gambar terpaksa diblurkan sebab kakak terlalu seksi)..ahaks....

saya syahdu sendu semua cukup nih...
khamis ni saya akan ke cherating berkursus selama 4 hari sampai Ahad...
mr papa pulak ke singapore Jumaat nih..
sayunya nak kena tinggalkan anak2...
huhuhuhuhu....




11 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

alolooolooo tomeynyerr kakak...

mama_iris said...

olololo....dah blur kan pon still seksi....senyuman dia yg seksi....hehehehe

Diamilikku said...

eida : heheheheh..kakak dah besar dah...

Mama iris : senyuman seksi tu ikut ummi dia..sebab tu papa tertawan...wahhhhh gitu kan

Naddiea said...

kesian hang...takpa sabar okay.dh reja nk wat cemana kan??take care..

Sha@Mama Tina said...

hmm..sama jek la dengan yg kat rumah ni sue...

lily azliyana @ mama zara said...

alalala..alesha skang dh pndai posing senyum2lah..mane ummi tak cair..hihihi.

iEtaFAkyR@ said...

pejam celik dh 4hari... tp kalo bgn pagi2 tgk laut tp hati sunyi sepi.... adoiii! parah syahdu nih. sabaq keh. :)

Yan said...

ooowhh letak toto dekat hall cam kite gak... tp kite letak tilam nipis.. dulu tebal.. tp dah lame2 dilenjan nipis sudah

Diamilikku said...

nadd : huhuhu...

Sha : budak nak membesar kan..

Lily : kengkadang je tuh sneyum..selalunya payah nak suh posing..

Ieta : tu lah pasal..tempat cun dah..kalau ada mizan ngan alesha aisy ikut sekali..aku tak sedih punya..masalahnya aku sorang2 beb..

Yan : hehehehhe...takut budak2 jatuh..kalau ada alas toto selamat sket

wati said...

senyuman yg sungguh menawan...pandangan yg sgt tajam,sgt cute alesha dlm gmbar ni..biasalah su anak2 tgh membesar,anak2 sy bab memunggah brg mmg sgt rajinn bukan takat menan dia je kain baju pun sama dia punggah

Diamilikku said...

wati : haaa bab kain baju tu betul...aisy skrg dah pandai bukak almari baju diorang pastu ditarik keluar semua baju2 tu...:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin