Sunday, September 19, 2010

Majlis Aisy

Alhamdulillah..tercapai jugak hasrat saya nak adakan satu majlis untuk Aisy..
walaupun 50-50 dapat adakan atau tak..
tapi akhirnya dengan izin allah..terlaksana juga...
Majlis diadakan di Taman Muhibbah Alor Setar, umah ayahanda tersayang :)
Majlis 3 dalam 1 ini memang membawa erti yang cukup mendalam buat saya..
majlis rumah terbuka sempena kami (saya, mr papa, abah dan bonda) sempurna berpuasa 6..
tahlil untuk arwah mama serta birthday celebration...
majlis bermula selepas solat asar dengan bacaan tahlil..
diikuti jamuan raya...
menu2 pilihan semua disediakan sendiri dengan bantuan bonda dan mr papa..
laksa, nasi himpit kuah lontong, ketupat palas, rendang n serondeng, spaghetti bolognise, bihun goreng singapore, agar2 buah, kek coklat (achik tempah dengan member) serta sate (sponsored by abah)....alhamdulillah...kalau dihitung jumlah tetamu memang ramai..
abah kata lebih 100 orang...alhamdulillah..moga tetamu yang hadir membawa rezeki untuk kami sekeluarga hendaknya...semoga doa2 kalian untuk Aisy Mifzal dan Daniya Alesha akan dimakbulkan...tapi majlis ni walaupun sepatutnya majlis Aisy..
kakak alesha yang over happy..dia yang sibuk nak tiup lilin..nak potong kek..nak suap kek..
almaklumlah..dah besar dan faham erti birthday celebration...dulu masa umur setahun ummi buat kakak tak faham apa2 pun lagi kan...sekarang excited lahh..

Siap nak pakai topi ngan mask lagi...takpelah kakak...yang penting kakak enjoy...
thanx juga untuk asmarians fren yang datang....
kak pah, kak yati, zai, intan spinut, Sue SM, fadhlina, che emm, eza dan ann serta kawan2 lain yang datang bersama family masing2...gambar2 lain nanti saya masukkan k...
nih just yang mana ada pada saya je...

"selamat ulang tahun pertama Aisy sayang...ummi doakan aisy membesar menjadi anak yang soleh dan beriman..."

14 memo menunggu dibaca:

azam said...

wahh meriahnya

marinahunny said...

selamat ulang tahun pertama aisy..moga membesar menjadi anak yg soleh dan cerdik..

lily azliyana @ mama zara said...

wah..meriah sungguh majlis 3in1 nih..mesti puas hati buat kan wlupon penat ngan persiapan n acara masak memasak tuh..hehe

nway, nk wish happy 1st bday utk aisy..smoga selalu jadik anak n adik yg baik utk family k..=D

Cik Jah said...

hepi besday to aisy...be a good boy...sone aku x bley p...x dak rezeki la nk jmpa hang...lenkali insyaAllah...

Diana said...

happy birthday aisy...sori sone aku tak jadi pi sabtu tu, aku demam teruk, ni pun mengong2 lagik...takde rezeki beraya kita ni...

Sha@Mama Tina said...

Happy birthday aisy..

wah..dah besar dah orang bujang sue yek..semoga jadi anak soleh & berbakti kepada ibu bapanya ye sayang..

Diamilikku said...

ajamz : meriah jugak la...

Marina : amin..moga2 hendaknya...

Lily : tu lah..penat memasak semua hilang bila tgk makanan licin..hehehhe..tuan umah pun tak sempat makan...

Cik Jah : tu lah pasai..tak dak rezeki kita nak jumpa lagi..

DD : it's ok..aku dah agak dah..*wink wink*

Sha : thanx sha..amin..moga allah makbulkan semua doa2 untuk aisy hendaknya

@e_da said...

meriah leh sambut raya sekali.. happy belated besday aisy.. sorry untie baru dpt bukak blog n fb... baru naik keje... moga aisy jd anak yg soleh dan berguna buat ayah dan bonda ya.. muahhhh

Diamilikku said...

eida : amin...moga allah makbulkan doa aunty

zue @ annaleeya said...

meriah tuh majlis 3 in 1 lagik... hepy bedat aisy... moga membesar bagai johan k...

Cute MuM said...

hepi bday aisy...

SYAbAR said...

alhamdulillah... semuanya dah selesai. Tak dak rezeki akak sekeluarga nak menjamu selera tahun ni di rumah terbuka kau dik

Naddiea said...

happy birthday aisy!!! sorry la sone x dapat nk lajak ke aloq staq.len kali kita jumpa okeh.anyway,dh besaq anak teruna hang.taun depan sorang la weh.bg sama ngan aku.hehe...

iEtaFAkyR@ said...

epi besday aisy... wah sudah sthn jagung anak teruna kamu! well... umminya sudah rasmi laksa kah? cewah! wei, sorry tk leh stay utk joint majlis ri tu. panggilan kota sudah tiba. hihihihiii.... btw enjoyssssssss!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin