Wednesday, December 10, 2008

Ada Beza Tak??



Gambar2 ini diambil
dengan org yang sama dan pada situasi yang berbeza..gambar kiri saya, dina n cik riben masa wedding abah last december..n gambar kanan plak saya n Dina pada raya tahun ini...which is also December..so kiranya..setahun telah berlalu...Gambar Dina memang ada beza..Nampak makin kurus dan makin big gurl...hurmmm tapi kan...gambar saya tuh ada beza tak ehhh...pipi nampak dah makin bolattt jer...aduhhhh...memang dah gemssss lah sekarang...baju2 pun banyak yang dah ketat2....tensen seyhhhhh....nak kurusssssssssssssss..help me plissssssssss....

5 memo menunggu dibaca:

AISHAH roslan said...

salam. aishah rasa mmg kene pantang nasi la kak su. try la. mule2 mmg susah sket. hehe. if 'piramid makanan' kt France ni, yg paling bwh (kene mkn paling byk) bukannya buah2 or sayur2, tapi kentang n roti ;)

@e_da said...

alahai akak sama la kita... makin berusia makin tembam.. risau gak ni.. ada jadual pemakanan diet tp nafsu tu yg susah nak kawal.... adoilaaa.... diet.. mari kita berdiet..

tp akak jgn risau akak maintain cute okeh... (sekilas pandang mcm dr mashitah... hehehe)

Anonymous said...

jangan over diet tau! tapi..ade org ajar...kalau lapar jer..makan corn flakes dan susu.. itu jer mkn hari2..dlm masa 2 bulan..leh turun 10 kg..but then, lepas tu kena work-out la...kalau x work-out, dia maintain dan x turun2 la..

MariaFaizal said...

Isyhhhh...hidung mancung2 haih hangpa nih!Jeles akak!

Diamilikku said...

wahh tq tq tq...kak shaf n kakak for the tips..tapi masalah nafsu itu yang susah untuk dicontrol ... tapi takpe..i'll try...

kak maria : always out of topics...but ur comment makes me laugh...hahahahha...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin