Wednesday, February 11, 2009

Gambar owhh Gambar

Kak Tini - yang merupakan antara blogger tegar yang rajin melayan tag, award dan membuat turutan entry yang pelbagai telah memberikan saya satu tugasan baru...
yang perlu saya selesaikan...
nasib baik simple tau..
Ini cara2 membuat tag ini yer...
  1. Go to your photos folder in your computer.
  2. Go to the 6th folder of photos.
  3. Go to the 6th picture in that folder.
  4. Put the picture on your blog and description of it.
  5. Invite six friends to join the challenge.
  6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Taraaa....inilah hasil gambar keenam di dalam folder keenam di file my pictures di pc saya..
kalau asmarians harusss kenal semua kengkawan saya nih kan...


Gambar ini dirakamkan di hadapan umah saya waktu raya puasa yang lepas...
konon2nya mini reunion lah kan...tapi yang sempat bergambar banyak nih aje...
dalam gambar ni..saya (rumah melati the great), Che emm (Seri Pagi), Eza (angsana) n Fareeza Shazreen (melati the great) sedang mendokong alesha the gegerd...
eza tgh pregnant masa nih..tapi sekarang dah dapat baby dah...
che emm masih setia dengan anak seorang yang sangat selebriti..fareeza plak kini sibuk menjaga ibunya yang sedang dirawat akibat serangan jantung..doakan ibu fareeza ye kawan2..mungkin akan menjalani by pass tak lama lagi di IJN...

okay..
saya nak tag
SEMUA yang masuk ke blog saya...
WAJIB JAWAB..nanti saya check tau....



9 memo menunggu dibaca:

TiNiE said...

yer akak kenal sumer di atas dan akak jua Melati da great!!! yeargh..yeargh..

SYAbAR said...

Aku MELUR THE GREAT... ha ha ha

Diamilikku said...

Kak Tini : Melati yang sangat best kannnnn..

Kak Syabar : Yaaaa melur yang harum baunya....

MariaFaizal said...

Alahai adik2...dah besar panjang semua nya. Can't believe my eyes!
Semua yg masuk baca entry ni probably have been tagged by our beloved blogger Tegar Tinie ;)

Mine oso completed.

Akak rasa akak pun rumah Melati jugak dulu *scratching head*

Diamilikku said...

ye lah kak....akak pun rumah melati laaaa....jgn buat2 lupa okay

MariaFaizal said...

Dah tua2 nih, tak ingat pulak dah..he he he.

Melati rocks!

TiNiE said...

tahnyer kakkimie..kakkimie dulu atlit hebat Melati...yearrghh!!! ala, takder nyer blogger tegar la kakkimie..biasa2 jer...

aramis2177 said...

wwooo..sumer geng melati nih!sapa2 geng angsana tarak kaaa?iskkk...i tau laa umah angsana tu asik2 di tangga terbawah jaa......huhuhu....ops sone , tag kak farah pun dah berjawab cuma tengaj tunggu Q nk publish!nanti cek laa gambaq apa ygkuaq....hahahaa

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

tetiba aku ternampak entry yg dah lapuk ni..pembetulan..aku rumah seri pagi wei..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin