Tuesday, February 24, 2009

Saja Test

Lama dah actually saya buat gambar2 nih..
cuma terlupa nak publish...
ye lah..kengkadang ada macam2 citer kan...
tgklah gambar2 alesha pun zaman masih mbam2...
seronok plak kan..
kalau boleh macam2 gambar lagi saya nak buat..tapi banyak keje lah pulakkkk..

Alesha ngan Mr Papa..
B.u.a.h h.a.t.i saya...

Anak gegerd saya dengan tudungnya..
saya saja pilih pix pompuan2 seksis nih..
konon2 diorang teruja tgk anak saya pakai tudung..
mana lah tau lepas tu terus insaf n pakai tudung kan...
hahahahhaha...

6 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

comey betul aleysha bertudung,...... grrrrrrrrrrrrrrrrr...

aramis2177 said...

Kak farah suka sgt pic alesya yg pakai tudung ni....comei bangettt!!!!!!booollaaaaatt bijik mata dia!geram!!!!!

MariaFaizal said...

Dik..would you be able to replace one of the girls who hugs/kisses Ayesha's pics clad in headscarfe with...who else? ME!!!!

My feeling's mutual with @_da & aramis2177 : Gegerg & Geram!

P/S:Dari jauh dah nampak mata baby ,hehe..

TiNiE said...

betoi ssgtla motip nak suh awek² seksi tu insap bila nengok si debot alesha pakai tudung yg sggh comey itu..hahaha kelakar la...

*SiRibenMerah said...

okehh.. geram.. umie, ayang dapat candid pic dia yg sgt comey.. hahahaha..erkk, umie guna software ape yek???

Diamilikku said...

eida n kak farah: tu lah..sampaikan ada seseorang yang "terkenal" aka "penyanyi" boleh tetiba hantar message kat Facebook sebab terpikat dengan kecomelan alesha bertudung..

Kak Maria : hehehehhe..gambar tu dah memang ada..tak boleh replace..just boleh masukkan imej alesha je..

Kak Tini : hahahah..saja suka2 je nih...menerai mcm2 gambar

Ayang : silalah emel gambar comel tuh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin