Tuesday, February 3, 2009

Where's my Straw

video


Layankan aksi2 alesha bermain straw di restoran Linda Ikan Bakar..
masa ni mr papa duk ralit tgk roger federer ngan rafael nadal..saya dah sudah makan..
tetiba je alesha amik straw n main2...tapi last2 dia mengamuk..straw jatuh..
siap pusing kiri kanan..merayu lah kononnya suh orang amikkan straw dia..
sampaikan ada waiter lalu pun dia boleh pusing 180 darjah nak merayu..
macam2 sungguh budak kecik ni tau...

10 memo menunggu dibaca:

MariaFaizal said...

So focus! Yet so adorable..
Babies/young kids find most fascinating thing from the simplest stuff.

Amazing if we still remember to rejoice life as they do.

Cheers.

Diamilikku said...

betul tu kak...
kunci kereta pun boleh dibuat main tau...hehehheheh

Anonymous said...

alaaa....cian nyer die!
nnti onni amekkan straw baru k !
mmuah...BIG hugs.
onni~

ALUNAN TINTA said...

ololo cian dia..=P

*SiRibenMerah said...

ape neh umie buli anak.. haishhhhhhh..cian anak ayang.. meh sini mehh.. ayang beli straw byk2 bg alesha main.. yekk..

**umie, geget pipi anak sket.. =p~

aramis2177 said...

waahh...leh tahan zalim okeeeyy umi ni dera alesha.....syiannnn laa dia!!!lawak tgk kepala dia toleh sana...toleh sini mintak tlg org.....hahahhhaa......cute!

Diamilikku said...

Onni : Saja suka nak ngk dia nangis tak kuar air mata..drama queen dah tu

Cik Tinta n SRM : kesian jgn tak kesian...

Kak Farah : sebab tu sone nak rakam..nak tgk kelawakan dan keasyikan dia bikin drama swasta

sabrosa said...

macam2 la anak gemok achik ni..hehehhe..geramnya..huhuh

Naddiea said...

hehehe..macam2 aleesha ni.nanti esok ada adik jangan nakal2 okay.sayang dia!!

Diamilikku said...

amin nad....
harap2 sangat tak nakal dia nih..
harap dapat jadi kakak yang baik n memanjakan adiknya...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin