Thursday, June 4, 2009

"RINDU" Therapy

Untuk mengurangkan rindu si kecik nih pada papa tersayang..
saya bawak alesha ke Pacific...beli barang2 keperluan n pampers alesha yang dah tinggal sikit..
selain tu saya nak jugak tgk kasut2 baru..kot2 ada yang bersesuaian untuk ibu mengandung..
kebetulan pacific memang tgh sale tak hengat...makanya saya pun tidak melepaskan peluang menjamu mata...alesha dibiarkan bebas berlari dengan kawalan Achik (my P.A)...
Bagus oooh achik jaga alesha...memang salute ahhh...
sampai sanggup tak lunch sebab nak tumpukan sepenuh perhatian kat alesha..(abah ngan bonda duty kat rumah kenduri..so tinggal achik je ngan alesha)...
hehehhe..tq achik yer...
okay back to pacific...saya letakkan alesha dalam trolley..saja nak bagi dia bebas..
then saya pusing2..amik barang2 yang diingini..
antara yang dibeli..pampers alesha (biasa n pull ups)..ubat gigi, CalciYUM, Vitagen n also Kinder Bueno untuk umie...lepas habis bayar semua..saya macam teringin nak makan sundae choc mcD..so suruh achik gi beratur n beli...tapi umie sempat makan dua tiga suap je..yg lain achik ngan alesha yang habiskan....takpelah...nanti leh ajak papa plak gi makan...
so alesha dapat lah menghilangkan kerinduan yang sekejap untuk papa..
tapi sekejap je...
malam tadi buat hal balik..duk nangis2 merengek...pagi nih pun sama...
aduhhsss...lambatnya nak tunggu isnin pagi...


Nak hilang rindu by,

11 memo menunggu dibaca:

Mrs SM said...

amboi sakan shopping... heheh sekali sekala time papa x dak no....

Baby Lyana said...

budak2 bila bawak jalan memang dia suka dan lupa semua..Lyana pun sama....tapi dah balik..mula la..

MariaFaizal said...

Sabar Baby Alesha & Umie too!
Isnin pagi pasti tiba :D

Diamilikku said...

Mrs SM : hehehhe...kalau papa ada pun pi shopping jugak kan...

Kak Shaf : Itulah pasal..kita niat nak bagi lupa..tapi lupanya sat ja..balik terussss...

Kak Maria : Duk sabar lah ni kak...huhuhu

CatlinaFly said...

alahai suke tgk bawak anak jenjalan..tak sabar nak bawak e-ein jenjalan :)

sabrosa said...

hehhehe..nasib ada credit tuk achik..heheh

kuIna LadyInRed said...

mesti rindukn papanya kan...

chEntA said...

wah..syoknyer die sopping..
yer alesya!!~
rindu ttp rindu okeyh..xleh ilng dgn bershopping..
achik the best!!
hahahaha..=)

Dj Epoi said...

Uik!!!!!!!! Kaki Buli rupanya..hehehhehehehheheh.....

Sabaq noooooooo.......

Mama Alesha yang windu lebih tuh hehehheheheheheheh

Mizan.......Hang tunggu noooooooo....!!!!!!
Siap hang bila balik nanti hehehhehehe

Ya Ampunnnnnnnn woit!!!!!

SYAbAR said...

Umie & Aleesha tunggu, tunggu & tunggu dgn sabar. Isnin pasti papa pulang...

Aleeya said...

shopping pampers ke tu ...kiyutnye alesha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin