Monday, June 15, 2009

Siapa Yang Pantas???

52 perkataan

Speed test

Jam di opis menunjukkan angka enam lima puluh lima..
saya baru menerima sms dari mr papa yang sudah hampir sampai ke rumah..dan saya??
masih di opis menunggu emel dari seseorang berkaitan kerja...
bosan kan menunggu....hurmm nak buat camner dah keje saya...
saya perlu mengemelkan kembali teks ucapan Dato VC kepada yang berkenaan hari ini jugak..
masalahnya saya masih menunggu hasil teks ucapan itu diedit...
walaupun saya telah menyiapkan kerja saya..tetapi apabila kita perlu berurusan dengan pihak kedua dan ketiga...makanya kita tetap perlu menunggu...takpelah..saya bersabar...
Seba..kadang2 pun saya terpaksa membuatkan org menunggu hasil kerja saya...
jadi..penantian itu sebahagian daripada bidang tugas..
sama ada kita yang perlu menunggu atau kita yang membuatkan org tertunggu...
FAIR and SQUARE rite?
dan inilah hasil kebosanan saya...saya mencuba bermain dengan perkataan dan keyboard..hehehe...saya pasti akan ada yang lebih pantas dari saya..
terutama mereka yang bergelar SECRETARY...
so jom lah cuba kalau ada masa dan kelapangan...


bosan ku bosan by,

8 memo menunggu dibaca:

TiNiE said...

Kamu menaip 460 aksara seminit
you mendapat 70 perkataan betul dan
kamu mendapat 1 perkataan salah

hasil cubaan pertama..takder la laju mana pun. kata secretary kan...heh

Dj Epoi said...

Kamu mencapai 0 markah, jadi kamu berada di posisi 130735 dari 130735 dalam senarai kedudukan


Kamu menaip 150 aksara seminit
you mendapat 3 perkataan betul dan
kamu mendapat 17 perkataan salah


Kah..kah..kah....
Ni ar.....secretary bertauliah hehehehehehe

Sendiri Gelak Besau!!!

Walaweiiiiiiiii tak tahan tegok LAKSA kat bawah weih!!!!!


KERJA lebih Masa macam nih arrrr.....
Kita boleh faham orang.....
Takut orang yang tak mau paham kat kita!!!!

Selagi makan gaji camnih ar......heehehhehehehhe...

chEntA said...

Kamu menaip 230 aksara seminit
you mendapat 36 perkataan betul dan
kamu mendapat 1 perkataan salah


pergh..xmemberangsangkan lngsng..
kne try lg ni..
=)

Baby Lyana said...

esok2 akak cuba..dah lambat ni..uwaa ngantuk..Lyana tido baru leh buat kerja ofis.. huhu

Diamilikku said...

Kak Tini : kan sone dah kata ...secretary memang pantas...70 tuh...sone salute lahhh......kita tunggu sorang lagi secretary...kak min...cepat lah buat...

DJ : hahahahahahahahah....nih memang saja main2 nih..bukan betul2 tuh...hahahahahahha...kelakar tul la....bro lain kali balik sini bgtau..memang saya masak laksa special saya untuk jamu..serius nih..tak yah kita makan kat hotel ka..mapelei kaaa...orait???

Chenta : cuba lagi dik..cuba lagi...jgn putus asa...

Kak Shaf : orait....nanti try naaaa

MariaFaizal said...

Kejap lagi nak try, lepas mandikan Ayesha :D

Apai said...

Boleh tahan gak laju yek? Mana tak nyer, hari-hari praktis..taip teks ucapan.

SYAbAR said...

akak typing speed dah bekarat dik...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin