Thursday, November 4, 2010

Dora In The House

Maka dengan rasminya...
rambut alesha yang ikal mayang mengurai panjang itu...
telah selamat saya potong...
menjadikan Dora kini menghuni rumah saya...hehehhehehe....
ntah macam mana saya rasa rimas betul tgk rambut dia yang mengerbang...
selalu tak nak bagi saya ikat..kalau ikat sekejapan saja dia tarik getah sampai sememeh...
so last2 saya bawak gi salon..tapi kali ni salon mahal sket...
umpan macam2 nak bagi dia duk diam2...
maka hasilnya...dapatlah rambut helmet aka topi keledar....
hehehehhe...

ayat alesha lepas potong rambut :
"ummi..kakak rasa cantik la...kakak comel kan potonng rambut"...
OMG...budak kecik nih dah jadi diva rupanya........



7 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

heheheh alesha berwajah baru.. comel.. comel...

mummy_ayu said...

ha..ayat tak leh tahan..btw memang tul kalu kids rambut pendek..senang..ayu nak potong rambut Iris, but Daddy tak kasi..

:: HUSNA :: said...

sayangnya potong rambut.. tp takpe nnt dh besar sikit blh simpan rambut pnjg lg

lily azliyana @ mama zara said...

yela..comel alesha wlu dh potong rmbut..tp rmbut die cpt pjg kan..bile2 leh simpan balik..hehe..Zara jek smpai skang tk potong2 rmbut lagi..nasib baiklah rmbut lurus tkdelah nmpak semak sgt..huhu

suemuim79 said...

dora the alesya... hehehe comei2.....

Diana said...

hehehe...kiut2...aku suka budak rambut pendek actually sbb aktif...hehehe...aku sendiri pun dok boycut dr skolah :P

fham5579 said...

mana gambaq pas make over the dora? mmg aku pn x suka tgk rambut merebang budak2..potong pendek nmpk kemas n comei....autie suka dora tau...heeeeeee

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin