Thursday, November 25, 2010

Kenapa Menangis Sayang?


Kenapa menangis ni sayang??
hehehehhehe.....
inilah wajah2 budak yang sibuk nak turun dari stroller...
nak gi main kat playground mc D...
tapi sebab ummi dia dah malas sangat dah sebabkan org yang terlalu ramai..
duduk je lah kat situ dik....
tunggu papa datang bawak makanan...
agak lama jugak Aisy menangis ok..
sampai papa datang bawak bubur pun duk nangis lagi...
tgh suap pun nangis lagi..tapi nangis tanpa air mata..
lakonan plastik semata2....
walaupun nangis ummi tetap suap porridge..sudahnya semangkuk porridge habis ok...
lepas tu terus diam...senyap...
lega ummi...fuhhhhhhhhhh...selamat....


6 memo menunggu dibaca:

wati said...

Aisy minta simpati utk di lepaskan...alahai siannya dia...

zue @ annaleeya said...

aisy takmo duk dlm stroller tuh... ummi tuh buat2 tak paham...

aunty tlg jwb eh aisy... hehehe..!!

ann @ hatiberbunga said...

gamaknya lapar...
tu la saje carik pasal tu.. hihi..

hajarus said...

aisy nangis2 pun semangkuk porridge habis yer... nangis majuk ekkk...

fham5579 said...

hhihi..dlm nangis makan tetap makan erk...notty aisy nih

aramis2177 said...

mmg bdk2 umuq tara2 depa la ni xsuka duk stroller dh kut no! sama kes ngan raisha...tp aisy behave gak....tahan gak dia duduk no..kalau raisha....dia buat jeritan batinku yg bisa menggegaq satu malll..mmg kak farah angkat jugak! huhuhu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin