Friday, November 26, 2010

Hiasan Comel Di Meja



Tgh bosan saje2...tak tau nak buat apa...tgk2 meja...terasa nak amik gambar dan buat entry...hehehehehe...nak makan rasa mcm tak tau nak makan apa...so layan keje tak berfaedah ni dulu...hehehehehehe...


Apa atas meja saya :

1) Harus ada kalendar

2) Frame gambar jgn dilupa..gmbr kawin lg

3) Hiasan2 kecil yang dibeli di Jepun masa outstation dulu...kenangan nih....

4) Panda hadiah dari opismate yang berasal dari China.

5) Labu sayung...souvenir kawin kawan saya di shah alam...
6) Kotak mengkuang isi gula2



dah tu je...heheheheheheh...;}

4 memo menunggu dibaca:

mummy_ayu said...

chumels...paling chumel..panda tu..nak..

Diamilikku said...

ayu : hehehhe...org bagi hadiah la..takkan kita nak bagi kat org pulak..takpe..nanti kalau dia balik china su kirim ehhh

zue @ annaleeya said...

haah la.. panda itu sgt chumelll...

Diamilikku said...

tq kak zu..cumils macam saya jugak lah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin