Tuesday, August 17, 2010

CONTEST MaMa3H: Si Comel Manis Berbaju Kurung / Berbaju Melayu


First sekali..salam kenal buat MaMa 3H
tapi bukan mama hayyan harraz and hasya yer..which is my friends Nadd..
Mama 3H nih maksudnya Hasha-Hana-Hadif...
penganjur contest si comel manis berbaju kurung / berbaju melayu..
mula2 baca kat blog Sha mama Tina..
tak trefikir nak join pun..tapi bila tgk2 gambar kat FB ada gambar alesha berbaju kurung..
makanya cuba je lah..mana tau ada rezeki hari raya kan...

CONTEST dianjurkan bersempena dengan
MaMa3H 8th Anniversary pada 7 September nanti...
So dengan murah hatinya mama 3H buat contest nih sebagai menceriakan lagi sambutan anniversarynya...so to mama 3H..selamat ulangtahun perkahwinan ke 8...
nih gambar yang saya pertaruhkan...

Daniya Alesha Binti Nazmizan
D.O.B : 7 April 2008

"Indahnya sungguh di pagi raya...
semua bergaya berbaju raya...
kecil dan muda semua ceria...
bergembira dengan sanak saudara...

si cilik manis di pagi hari...
berbaju kurung dijahit teliti...
menyukarkan lagi untuk beraksi..
sudahnya duduk sopan sekali...

songket tenunan warisan asli...
menjadi pilihan mommy dan ummi...
untuk digaya oleh sang puteri.....
harap kekal sampai petang nanti...."

Sekian entry contest kali ini........
daaaaaaa......


11 memo menunggu dibaca:

Aleeya said...

gud luck sue...comelnye lesha..cam dua badik je dorg ni kan..:))

Diamilikku said...

Yaya : thanx ya...haah...memang pun..nanti tunggu new comer lelaki pulak..tgk sama tak ngan aisy...hehheh

zue @ annaleeya said...

gud luck alesha... chumel pakai baju kurung tuh...

Diamilikku said...

thanx akak....hehehhehe

Yan said...

shomelnye dia

Diamilikku said...

tq yan... :)

Diana said...

aku join gak..hihihi...comel dua2 nih!good luck utk kita...;)

ann @ hatiberbunga said...

Allahuakhbar..! comelnya Aleesya ngan baju coklat tu!

aku ni pun tgh berkira2 mana la nk carik baju kurung raya utk Ayra ni. sgt susah nk carik saiz dia. mau ada dera mak aku suh jahitkan karang! hik!hik!hik!

Diamilikku said...

DD : tu lah..aku tgk dah tadi..hehehhehe..aku ada tag hang untuk satu contest lagi..malam nih aku publish na..

Ann : hahahahah...nih pun cousin jahitkan...kalau nak beli susah nak dapat yang betul2 ngam saiznya...

MaMa3H said...

jln 2 jenguk entry contest MaMa3H...tq sudi join...good luck yer..:0

Diamilikku said...

Mama3H...tq yer

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin