Monday, August 2, 2010

Model Sunsilk...

hehehehhe...model cilik saya bergaya ngan potongan rambut baru..
baru kemas sket ummi tgk...
saya tocang duakan rambut alesha yang ikal mayang tu...
dan rambut depan (baru trim) tidak lagi menyucuk2 mata...
baru senang nak tgk tv..
kalau tak sokmo mulut tuh duk bising..ummi ambut kena mata tatak..
atit...tatak pedih ummi...haiishhhh....
alesha nih punya style cakap yangs angat manja..
apa2 ayat dia cakap..last sekali mesti ending ngan ummi..
contohnya :

1) tatak nak nenen ummi...ummi tolong buat uwam2 naa kat tatak...boleh ummi??
2) tak mau pi situ...tatak atut ummi....
3) tutup tv tu ummi....tatak nak yeep dah ummi....

pendek kata mesti ending dia ummi..sangat manja tau saya dengar....hehehhehe..suka suka...
oowhh saya ingatkan trauma hujan alesha dah berakhir...
malam tadi tido..hujang beserta angin kencang..alesha terus bangun meluru kat saya...
peluk saya kuat2....tatak atut ummi...
tak mau hujan ummi....dan pagi ni..nangis2 tak nak gi umah babysitter..
sampaikan saya nak mandi pun susah...(takkan nak mandi bukak pintu kot kan..agak2 la)...
dah le saya berdua je ngan dia..haishhhh...poning den..
ada petua lagi tak kawan2....air semangat dah duk minum selalu dah ni...

12 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

cute la tatak ikat rambut.. nampak seet girl

@e_da said...

sweet girl

Yan said...

hahaha jgn tak tau... sensored ni...
kadang2 yan terpaksa mandi bukak pintu..
sebabnye klu tinggal berdua... qis takut sorang2...

TiNiE said...

haaa tang part mandi bukak pintu tu dah biasa sone, pandai laa kaver..janji dia nmpk kita depan mata..hehehe

Diamilikku said...

Eida : hehehhe..tq..sweet ehhh..

Yan : oowhh ye ke... hurmmmm....hahahhaha..

Kak Tin : alamak...sone biarkan je dia nangis lalak..malu ahhhh..hehhehehe

@>--ummi zahra--<@ said...

ala tomei alesha..kan nampak feminin tu sue..

Diana said...

omeinya model niiiiiii!!!!giiiram giiiram!hehehe
tp bergambar still taknak senyum...tp takpe la, model skrg pun bergambar serius atau mulut terbuka sikit tu...

Diamilikku said...

mimie : nampak sikit2 la...hehhehe..

DD : kalau dia buat aksi tu sungguh2 takpala ..aku pun bangga..nih muka garang mcm nak telan org jaaa

Mrs SM said...

sukanya tgh tocang2 nih... apa kan daya bt masa la ni x dak rezki gegel lg.....

Diamilikku said...

Sue : insya Allah ada rezeki hang nanti..sila berusaha lagi..hehehhehehehhe

azam said...

amboiii nak jadi model nihh

lily azliyana @ mama zara said...

mmg nmpak kemas sgt gaya rmbut baru alesha..bertmbah2 cumeilah anak dara nih..hihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin