Tuesday, June 1, 2010

20 Tahun Akan datang.....


Semua orang duk sibuk buat gambaran wajah dalam masa 20 tahun akan datang..
saya pun tak nak ketinggalan..
saya dah cuba lama dah...tapi tak uploadkan kat blog..
sebab malu dowhhh..ntah apa2 je gambaran wajah saya masa tu...
tapi bila tgk semua blog letak..dah tu saya kena tag plak suh letak..
makanya saya letakkan jugaklah...
Inilah wajah saya dalam masa 20 tahun lagi..
pada usia 51 tahun...
awwww...masih bekerja lagi nih masa ni..insya allah..
kalaulah dipanjangkan usia..
takde la nampak tua sangat kan..
manis tu tetap ada..tp ntah nape..
rasa mcm tak menariks je gambar nih..hehehhehe


So untuk berlaku adil jugak..
saya letakkan juga gambaran wajah mr papa..
gambar mr papa saya amik di profile Pix FB dia..
hehehhehe..jahatkan saya..
apa2 pun..dia lah chenta hati saya...
hehehheheheh


so untuk lebih adil lagi...
semua yang baca blog saya..tak kira lah...sesiapa pun..
sila buat jugak...walaupun saya mungkin tak tahu anda buat atau tak..
tapi Allah tahu kan...*wink wink*..
hahahahha..sekali lagi saya jahat sebab nak paksa kawan2 buat...

BUAT TAU......!

9 memo menunggu dibaca:

hajarus said...

camner la agaknyer muker hajar t ekkk... hik3x...

lily azliyana @ mama zara said...

hehehe..maintain ayu kak su di umur 51 tahun..=p.

ietafakyra said...

weh, muka hg tk la berubah sgt... tipu nih program hat depa cipta. tp muka mizan ada skit perubahan. nnt aku cuba. tok dang nih! kaluiittt... :P

mama_iris said...

dah buat jugek....tp sumpah gile huduh....hahaahhaa.......

zue @ annaleeya said...

akak dah buat su... tapi tulah, virus 20 yrs tgh menyerang nih... heheh!!

ok lagi tuh su.. menten lagik... mr papa pon ensem lagik... hehe..

Diana said...

sone...aku tgk muka hang jadi mcm muka mak hang saja...mmg la ni pun hang ikut muka mak hang ka?

fham5579 said...

mmg wei..muka jd lebih sejibik cam mak hang..mcm abg hg gk...dia lg la mirip mak hg kan...

Diamilikku said...

hahahahha..kawan2 sila cuba yer..

DD : kann..aku pun nampak mcm arwah mak aku..skrg aku tak macam arwah sangat..tapi tak tau lah kehadapan kan..

Hanim : abg aku 100% celup/....hahahahha

aramis2177 said...

sone,
mcm muka arwah mama sone.....
muka mizan adalah sgt lawak!!!!!xcam muka dia langsung!hehehee..jgn marah aa mizan!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin