Thursday, June 17, 2010

Macam dah besar sangat kannn...

Aisy skrg dah tak nak dah duduk dalam walker..
bajet dah big boy dah..nak berdiri bertatih je..
tapi saya la pulak yang risau kalau biarkan..dia tak stabil lagi..
takut jatuh terlentang...
so bila bz buat keje makanya terpaksalah biarkan dalam walker..
nih gambar malam tadi...saya duk sibuk masak nasi goreng..
nak bagi alesha makan...member duk usaha nak kuar dari walker..
mula2 saya perati je lagak dia..sambil snap2 pix...
berusaha keras nih nak kuar dari walker..
sebelah tangan duk cuba capai sofa....
tapi kannnnnnn...
.
.
.
.
.

Tak berjaya...terus nangis...mintak simpati suh ummi keluarkan..
hahahahhaha...
sian anak ummi..bajet dah besar la tuh...
sorry sayang..ummi nak masak dulu yer..
sayang duk dalam walker kay...
mwahhhhhhsss


9 memo menunggu dibaca:

Yaya said...

alo lo looo ummi dera eyh..siannye nengok dia nanges huhhh sabo ye aisy tunggu ummi masak dulu pstu aisy babab ummi eyh hahaha

Diamilikku said...

hahahahhaha...berani aisy babab ummi?? ummi gomol2 aisy sampai lemas kot nanti....

mama_iris said...

syian dieee.....
khayra dulu pon hangen je kalo kene letak dlm walker.....sikit lg dh pandai jalan,walker tu jadi kereta mainan la...huhu

sengetminda said...

kejap je dah bas....pastu g skolah...pastu keje n kawin.... tak terasa masa berjalan

sengetminda said...

salah eja, bukan bas tp besar

Yan said...

yan lak dulu.. tak berani biarkan qis dalam walker tanpa pantauan sape2.. sebab dia penah nyaris tertonggeng sebab sebok nak mencapai barang2 dibawah

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

aku x penah beli walker kat anak aku. penah mnta advise paed, katanya dlm umur 9 bln ke atas baru boleh pakai. ada setgh paed pulak kata guna once dia dah blh berdiri sbb kalau guna awal kononnya development terbalik. konon kalau pakai walker betis kuat dulu instead of peha. last2 x pakai pun, kan jimat. Tapi payah la aku nak buat kheja.

iEtaFAkyR@ said...

cian dia.... tk pa, usaha tangga jaya. nnt bg ummi terkujat bila tetiba dh pandai panjat kuar sendiri. baru tau! kurung lg saya dlm ini walker.... keh keh keh

Diamilikku said...

Mama Airis: skrg pun dah jadi mainan dia dah kalau letak kat luar..

shiera : hehehheh....tu lah kan....tapi masa masih muda...hang pun still available lagi...

Yan : takde la saya lepas terus...sambil2 tgk jugak..agak2 dia nak tertonggeng tu jauhkan dia balik dari apa2 yang boleh dicapai...hehehhe..

eza : memang tak bagus weh...tapi untuk memudahkan baby sitter...

Ieta : hang jangan...aku dah la tinggai 10 hari ni..risau aku balik2 dia dah power rangers berlari...hahahahha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin