Tuesday, June 1, 2010

Salam 1 JUN


selamat bertemu kembali blogger sekalian..
saya merehatkan diri agak lama..sebab memberi peluang kepada blog ini bernafas...
hahahhaha..saya tgk record entry bulan mei dah cecah 50...
so saya malas aaahh nak jadikan 51...so saya biarr ahh sampai ke tarikh 1 jun..
baru kita buat record baru dak gitu???
ok ok ok..saya tipu je..sebenarnya saya agak malas..pluss kebizian melanda..
org cuti direct 3 hari saya cumi cuti sehari je..
jumaat (wesak) saya ada function...sabtu berehat tapi ada kes pulak..
adik perempuan saya warded untuk operation appendik...
ahad pulak office saya buat family day..so tak sempat langsung nak buat entry..
hari ni kita melangkah ke bulan ke-6 dalam kalendar 2010..
perghhh cepat kan masa berlalu...
3 bulan je lagi aisy akan genap setahun..
alesha pulak dah masuk dua tahun dua bulan..
ummi pulak dah 30 tahun 7 bulan....5 bulan lagi ummi akan jadi 31 tahun..
agagagaggagaga....semakin bertambah angka...tapi semakin maintain muda..
hahahahhaha...

okay kawan2..just nak ucapkan salam 1 Jun..semoga segala azam2 yang dicatatkan awal tahun dah hampir menemui kejayaan yer...kalau yang masih belum berjaya tu..
teruskan usaha..kita ada masa lagi...
(errr saya belum berjaya lagi mendapatkan berat idaman)..
baru je hilang 4kg dalam sebulan ni...
saya perlu usaha lebih gigih lagi..chaiyyoookk untuk diri saya sendiri...

Bye....


2 memo menunggu dibaca:

Yaya said...

patot lama tak nampakkkk

sue...dah turun 4kg wah2 hebat...teruskan usaha !!

Diamilikku said...

Yaya : hurmm...susah gila nak turunkan berat dowhhh....letih dah ni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin