Monday, June 28, 2010

Berakhir sudah


Akhirnya selesai juga musim sukan staf...
alhamdulillah..kontijen kami bawak baliik title JUARA KESELURUHAN...
alhamdulillah jugak..saya n mr papa bawak balik 6 pingat emas and 2 pingat perak...ada 6 ekor burung helang (maskot) jugak untuk anak2...
mr papa menang 5 gold 1 silver..saya pulak menang 1 gold (futsal) n 1 silver (netball)...okay lah kan....
Gambar atas tu masa last day...mr papa dapat gold untuk volleyball..
gambar2 saya menang medal sumer takde sebab takde sape nak tolong amikkan gambar...dalam kamera org ada ahhhh...nanti aaahh kalau dah jumpa saya tepek kat sini...


Last day olahraga...anak2 datang penang bagi sokongan kat papa..
seronok papa tgk anak2 duk support...
thanx to mama n abah diorang sanggup bawak all the way from perlis nak bagi anak2 jumpa ummi n papa yang kesibukan...
sekurang2nya takde la rindu sangat kat ummi n papa kan sayang...
hehhehehe...bukan main suka lagi dua2 beradik ni..
aisy siap tido dalam pelukan saya lebih kurang 2 jam..
org duk bising kat stadium ngan gendang kompang semua pun dia tak kesah..
tido je...rindu ummi la tu...
kakak pulak kemain sakan duk sorak go papa go...
excited tgk papa lari 100m ngan 4x400m...

Nih gambar terbaru..
anak2 duk main medal2 yang ummi n papa menang....
aisy pakai kopiah lg...hehehhehe...

apa2 pun happy sebab semua dah settle n back to normal..
windunya anak2...

8 memo menunggu dibaca:

ann @ hatiberbunga said...

wah.. juara keseluruhan tu!
tabik spring sket.. hihi.. tahniah ye! ;)

Yaya said...

wahhhh hebattttttttttttt
lega da abes kan..
ley spend time ngan family laks pas neh hehehhe

iEtaFAkyR@ said...

wah! congrates.............. lepas ni anak2 hang akan kumpul pingat2 gak juz like me, my sis n bro ikut jejak abah aku... keturunan la nnt, hahahahaaa. btw selamat bergumbira ngan anak2, happy alwez beb.

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

congrate psl kontijen menang juara keseluruhan. ieta tu sahih dok teringat nostalgia ketika di padang suatu ketika dahulu. lega aisy dgn alesha..ummi dgn papa dah x bz2 sgt dah...

Diana said...

congrats weh!sorry ah aku dok kata nak kontek hang tp asik terlupa ja, bz sket bln nih...
wahhh...pasni ummi giat berblog balik la niiiii

iEtaFAkyR@ said...

weh eza.... sgt ahlil nujum hang ni nooo... babab satgi baru tau! :P tp best wei melompat di padang... hitam pun tk pa aaiihh... ahhahahaa

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

ieta dearie, hitam2 si tampuk manggis ...sungguh hitam bertambah manis..weh siyesly masa aku kenai hang aku kata dlm hati hang ni sweet, bulu mata lebat. sumpah x tipu. aku igt lagi masa tu time sukan form 1, hang rumah seri pagi gak kan..tapi hang mana nak kenai aku masa tu. hang kelas pandai aku kelas 1K.

iEtaFAkyR@ said...

Allah haiiiiiiiiiiiiiiiii... sone, kasi piat tinger budak ni bila hg jumpa dia kt AS tau. saja la dok cerita bab kelas pandai la kelas kelasi la...mcm2 la hang nih eza. :D
tp apapun i like u suka my bulu mata ek? nnt i trim kasi sama u bleh lekat double layer kat mata u. mau kah? ~lalalalalala~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin