Thursday, June 10, 2010

Aku nangis dalam diam !

Saya memang peminat setia novel Ahadiat Akashah..
dari zaman sekolah memang saya duk beli novel2 mamat nih...
dan saya sentiasa menanti2 karya terbaru ahadiat akashah..
sangat best...tapi sayang semua novel saya dah hilang..bila org duk pinjam dan tak pulangkan...huhuhuhu..termasuk la novel penulis kedua yang saya minat selepas ahadiat akashah, liana afiera malik...saya ada semua koleksi okay...
yang paling frust..novel yang ada tandatangan liana afiera malik pun hilang..
penat saya beratur dulu nak amik tandatangan dia kat city plaza alor setar..
huhuhuu..sangat sedih...


Tetiba plak..kuar poster nih..
wahhh lagenda budak setan difilemkan..
alahai...confirm kena gi tgk nih..
dan haruslah kena ajak my mr papa dating...


Cakap takde bukti no point kan..
so ini buktinya dating kami berdua..
lipton ice tea saya punya...ttwisties saya punya..mr papa beli air F&N strawberry je..
tapi lepas tu tangan dia duk seluk jugak dalam paket twisties saya..
kata dating kan..harusla sharing..hehehhe...
overall memang la kalau nak dibandingkan dengan novel..
sah sah novel laaaayannnn lagi....tapi filem nih takde la menghampakan sangat...
cuma buat saya nak carik balik novel2..nak khatam balik..
nak layan balik novel lagenda budak setan, caterina, dan kasyah yang saling berkaitan...
lakonan que memang tak boleh dinafikan...
manthoooooooop...memang ada lelaki gitu dalam dunia ni kan..
memukul sebab terlalu cemburu dan menyintai...
huhuhu...nauzubillah..mintak2 la saya dijauhkan dari semua tu...
overall saya boleh bagi 3.5 bintang dari 5 bintang...

walaupun 3.5 bintang...saya tetap nangis dalam wayang..
huhuhuu...
*malu*



10 memo menunggu dibaca:

Yaya said...

vavaaaaa sama kita sue, rumah yaya dulu cam library utk novel2..ckp je novel ape..semua ade...bezanye yaya tak beli novel2 diat, sbb yaya dpt free, my sis dulu editor kat opis diat, diat tu boss dia..then bila my sis further gi obersis, tak dpt da novel2 melati publishers neh hehehe

dulu yaya rajin baca novel tau...skrg ni ..malessss hehehe

iEtaFAkyR@ said...

keh keh keh... kata tadak masa nak pi. tp bagus lah sempat gak hang curi masa dicelah2 kesibukan. centu la thrill! :D

Diamilikku said...

yaya : wahhhhh..les pos tak kasik su pinjam..nanti su pos balik kat yaya...

Ieta : setelah melalui sesi merajuk dan memuncungkan muluts..baru dapat...hahahahah...dapat DOUBLE lagi..apakah itu?? hahahahha :)

@e_da said...

jeles...jelessss.. jelessssssssssssss

nak g tgk farid kamil tak sempat2 lg ni.. nak pegi tp mano nak letak mika.. huwaaaaaaaaaaaa tak kira nak ajak hubby gak tgk LBS nmi..

peminat no 1 farid kamil nih.. huhu

Naddiea said...

ammoih dating sakan nooo...anak2 sah2 dok ngan babysitter kan.hehe...

aku dulu pun minat baca2 novel ni tp x pernah beli.hahah...dasar kedekut gitew,kikikik...

d u r a said...

ieta kata movie dia tak best, tu yg aku rasa takmau tengok tu huhu..tetiba guna nama ieta padahal dah sah laki aku tak mau teman tengok citer ni, novel budak setan pon dia tak pernah dengaq..koro kan.

Diana said...

wahhh...syoknya ibu papa dating ya!tadi dok baca tu mata aku terlari sket baca baris ayat hang, terkejut jap aku baca kat part seluk tu,sib baik aku ulang baca balik...hihihi...
aku tak penah baca novel ni, yg peliknya hubby aku yg setau aku cerita melayu pun tak tgk kecuali p ramlee tu pulak yg penah baca...not sure nak pi tgk ka dak lg...

fham5579 said...

tggai anak kt sapa ni dating dua2? ce..sj wat kalut2 kt sini...

Diamilikku said...

Nadd : as usual la..hehhehe..

Durra : hubby aku pun tak penah dengaq novel tu..apatah lagi baca..tapi aku berjaya influence dia..kira layan jugak aah dia tgk movie tu..

DD : hehhehhe..hang kena clearkan sikit otak hang beb...aku tak suggest citer ni kat hang..tapi kalau hang nak better pi tgk karate kid..layaaaannn...

Hanim : hahahahahha..umah pengasuh la..hari bekerja kan...

Zue AnnaLeeya said...

waaaaaa.... jeles la... bila akak nak gi tgk nih... huhuhu!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin