Saturday, June 5, 2010

Member Relax...cool je beb

Saat entry ni ditaip..
mr papa sedang di awan biru...
ditemani awan dania...hahahhaha...
menuju ke Subang Airport....(uishh kalau la betul2 scha tu jadi cabin crew makan hati gue)..
hurmmm...mr papa gi outstation again..
kali ni sekali lagi sireh pulang ke gagang...
mr papa pulang ke terengganu...
dijemput memberikan motivasi untuk atlit2 terengganu yang akan ke SUKMA 2010...
so berpisah la kami untuk tempoh kurang 24 jam lebih2...
besok tgh hari mr papa dah balik ahhh..kena gi amik kat airport penang..
sebabnya takde flight awal turun AOR...malam je...
takpelah...jalan2 cari pasal aaah esok dengan anak2..
so pagi tadi saya ngan alesha gi la antar mr papa ke airport..
ingatkan minah ni nak nangis..
upa2nya member cool relax je..
siap boleh lari2 main2 lagi..Ni masa sampai2...mr papa duk tunggu nak check in..
alesha duk main2..troli..
nak suh saya tolak dia..
pastu bila pekerja airport datang susun2 troli nak bawak kuar..member leh marah2..
nak troli..adoyai...anak sape lah ni..

Presenting...model troli...
hahahahha..takde tokoh pun nak jadi model...
pulun duk tgk jari nak buat peace..tapi tak reti2 jugak..
takpe sayang..take your time....
lama2 nanti pandai lah posing tu...

aksi2 drama sebabak..masa nak say gud bye..
pandai dan cerdik minah tecit ni..
papa pi work..?? naik airpain?
esok papa balik kan??
bila papa dah masuk dalam..
saya tanya balik..alesha tak cry pun...
dia jawab..papa work aa umi..
esok papa balik...papa work kat oma (tokma - alesha panggil mak mr papa tokma)..
tgh drive tetiba firefly melintas..
saya pun apa lagi tunjuk aaahh..
alesha tu apa tu...
airpain...(menjerit sambil gelak2)...airpain papa...umi airpain papa...
babai papa...esok papa balik naih...

haisssshhh don't underestimate your child kay..kadang2 mereka akan sangat memahami kesibukan tugas ibu bapa..huhuhu..
(duk pujuk hati ni...)...

harap2 masa saya tinggalkan alesha dan aisy start 18 sampai 26 jun ni..
diorang akan faham saya pegi work...huhuuuh...
be strong ummi...be strong....

9 memo menunggu dibaca:

Ibu Aunis said...

cayalah aleesya. Kalo kakak fikriyah, ibu nak gi skul dibantainye nangis. adeh. tapi kalo ayah gi work, dibabai2 malah dihalau keja cepat lagi..huhu..

Diamilikku said...

Far : skrg alesya kalau aku nak gi keje memang dia nangis nak ikut umi pi work..tapi kalau papa takde hal..sebab tu aku risau nak tinggalkan diorang nih..huhuhu

Lily@MamaZaraZareef said...

good girl alesa tak nanes yek papa gi work..=)

TiNiE said...

huhuhuhu....terharu
yer yer b strong umi...
tetiba umi yg terlebih emosi kan..hehehe

Diamilikku said...

lily : tu lah pasal..memang very the gud girl..

Kak Tin : ummi memang snetiasa beremosi..bak kata papa alesha..ummi mental sokmo...:(

iEtaFAkyR@ said...

hhmmm... sabau222. tugas. errkkk, tp kalo aku, aku pun sengal gak sorang2! mana leh tinggai lelama weh............. uuuwaaa!

Diamilikku said...

tau takpa beb...huhuhuhu....uwaaaaaaaaaaaaaaa

ann @ hatiberbunga said...

ishh..!! awatnya aku plak yg sebak ni? waa...

Yaya said...

nak wat caner da keje, anak2 pun memahami insyaallah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin