Thursday, June 17, 2010

Di Penang sudahhhhhhhhh


Hurmmm...saya dah selamat sampai penang..
walaupun tayar Spider Blue saya buat hal pagi ni..
mujurla dekat umah abah di alor setar..
so tunggu kedai tayar bukak pi check....hurmmm tak tahulah..pam angin tak nak masuk pulak..
Nasib baik la saya plan nak singgah umah abah..kalau terus je gi penang...
naya je jadi apa2 tgh jalan kat highway...

Malam ni perasmian...nanti kalau ada gambar2 menariks..
saya buat entry perasmian kay..
kalau takde..layankan je lah entry mengarut yang saya buat...
kalau sempat...kalau tak sempat..makanya bersawang la blog kesayangan saya 10 hari...
hurmmm...ni lah wajah2 yang saya tinggalkan di perlis...
ceria je masa pagi2 tadi saya hantar...
harap2 terus ceria la untuk 10 hari mendatang ni..
ummi promise will call both of you every day k...
kakak promise behave tau..be a gud sister..main elok2 ngan adik...
jgn buli2 acu...dengar cakap mama ngan abah tau...
adik pulak jangan tarik2 rambut kakak tau..main ngan kakak baik2 k...

*aisy demam sikit malam tadi...tgh malam merengek tak tido..lepas bagi ubat demam baru okay sikit..pagi ni saya tgk gusi aisy bengkak..huhuhu..demam nak tumbuh gigi la tu..harap2 le tak melarat..saya dah jauh..tak suka anak2 demam bila saya tiada di sisi diorang...*

2 memo menunggu dibaca:

Aleeya said...

mmg klo anak tak sht tu kta takde riso kan..tapi takpe..budak2 nak besar gitu la..

jgn lupa tempek gambo byk2 pasneh ..nk tengokkkkk

Diamilikku said...

yaya...tungguuuuuuuuuuuu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin